Şimdiki hayatımız daha iyi olsa bile neden genelde 15- 20 yaş arasını özlüyoruz, duyguların aşırılığından mı?

Şimdiki hayatımız daha iyi olsa bile neden genelde 15- 20 yaş arasını özlüyoruz, duyguların aşırılığından mı?
Cevapla