Tam olarak hangi yaşlarımızda ilgiye olan ihtiyacımız azalıyor ve kendimizle mutlu oluyoruz?

Düşününce 20li yaşlarımın başındayım ve ilgi istemekten bana ilgi verene direkt bağlanmaktan biraz da hoşuma gittiyse engel olamıyorum ailesel olarak Böylr bir şeyim olmadı çok düz normal bir ailede büyüdüm sevildim de problem yok peki bu ihtiyaç ne zaman bitecek birinin varlığının benim için bi önemi olmadığını ne zaman öğreneceğim bir ilişkim oldu bitince onu değil kaybettiğim ilgiyi özlediğimi farkettim benden 3 yaş küçük bir çocuğun ilgisini kabul ettim çünkü ilgiydi ağzı da güzel laf yapıyordu ama 18 yaşındaydı beynim bir türlü her ne olursa olsun onun bir çocuk olduğunu kabul etmedi benden gittiğinde yine ilgisi gitti diye üzüldüm şu an o gittiği için boşluktayım benimle tekrar ilgilensin diye belki yazabilirim ama farkettiğim kadarıyla benim yanımda tuttuğu ikinci seçeneğine gitmiş onunla flörtleşmeys çalışıyor şu an bu da beni rahatsız ediyor aşk mı değil sadece ilgi ihtiyacı olduğunu düşünüyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Ya da soruyu galiba şöyle sormam gerek kendimle mutlu olmayı başarmam için ne yapmalıyım
Tam olarak hangi yaşlarımızda ilgiye olan ihtiyacımız azalıyor ve kendimizle mutlu oluyoruz?
Cevapla