Düşününce 20li yaşlarımın başındayım ve ilgi istemekten bana ilgi verene direkt bağlanmaktan biraz da hoşuma gittiyse engel olamıyorum ailesel olarak Böylr bir şeyim olmadı çok düz normal bir ailede büyüdüm sevildim de problem yok peki bu ihtiyaç ne zaman bitecek birinin varlığının benim için bi önemi olmadığını ne zaman öğreneceğim bir ilişkim oldu bitince onu değil kaybettiğim ilgiyi özlediğimi farkettim benden 3 yaş küçük bir çocuğun ilgisini kabul ettim çünkü ilgiydi ağzı da güzel laf yapıyordu ama 18 yaşındaydı beynim bir türlü her ne olursa olsun onun bir çocuk olduğunu kabul etmedi benden gittiğinde yine ilgisi gitti diye üzüldüm şu an o gittiği için boşluktayım benimle tekrar ilgilensin diye belki yazabilirim ama farkettiğim kadarıyla benim yanımda tuttuğu ikinci seçeneğine gitmiş onunla flörtleşmeys çalışıyor şu an bu da beni rahatsız ediyor aşk mı değil sadece ilgi ihtiyacı olduğunu düşünüyorum
Tam olarak hangi yaşlarımızda ilgiye olan ihtiyacımız azalıyor ve kendimizle mutlu oluyoruz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ya da soruyu galiba şöyle sormam gerek kendimle mutlu olmayı başarmam için ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kadın her zaman ilgiye muhtaçtır ama 30lu yaşlardan sonra o ilgiyi alamicağı için 20lerin sonuna gelmeden bir yere kapak atıp evlenmek zorundadır bunu binlerce yılda insanlık çözmüş ve ona göre bi sistem geliştirmiş :D
Böyle olmayan çok arkadaşım var sanki aralarında en çok bir arayışta olan ben gibiyim
sana bağıra bağıra canım ilgi mi çekti diyecekler.. fake hesap açıp konuşup yatıyorlardır. insanlarda bu algı var. bizdeki eksiklik "ötekide" yok varsayımı.
Ya tabi öyle değil de çok sevdiğim beni her anlamda destekleyen arkadaşlarım benim ilişkim bittiğinde bir yıla yakın ağladım arkadaşlarım bi ben böyle olmazdıma getirdiler o dönem kırılmıştım ama görüyorum da cidden de ben kadar takmıyorlar
onların da ilgi ihtiyacı var ve bi şekilde karşılıyorlardır sende biraz daha fazla olması değil mesele yani kadınlarda var bu
Ama bu durum beni kötü etkiliyor benden giden bir insana sevmememe rağmen sanki aşık gibi üzülüyorum
çünkü bir ihtiyacın karşılanmamış. o kişiyi de geri getiremiyorsan bu ihtiyacını karşılayacak enerjini atacak başka aktiviteler bulman gerekiyor. yok sayamazsın ki
Evet ne yapacağımı bilmiyorum sadece galiba kendime yönelmem gerek dediğiniz gibi çok teşekkürler sadece ben böyle değilim gibi hissetmek iyi geldi bana çünkü bu konuda çevremdeki herkes sen takıntılısın sen vazgeçemiyorsun biz vazgeçebiliriz biz takıntı yapmıyoruz daha sağlıklı davranıyoruz diye eleştirdiği için yorulmuştum
sana takıntılısın bırak artık düşünme diyenlerin çoğu yalnız kalınca ne yaptığını bilmiyorsun insanlar dışa karşı çoğu zaman maske takar kendini bu kadar yadırgama. ilgi ihtiyacı kadının doğasında var ve karşılanmadığında üzülmen normal. elinden bi şey gelmese bile o an
Hayatımdaki insanlar kendilerinin pr ını yapmak konusunda çok iyiler ben çok canım yanınca anlattığım için kaybediyorum galiba gizli kalmıyor anlatıyorum her şeyi
onlar da kendince doğru olanın bu olduğunu ve bu aklı vermenin işe yarayacağını düşünüyorlar belki de. ama bu durum sende olan bi durum ve sendeki anlamını bulman için biraz da kabul etmen lazım evet benim istediğim bu ve o kişiden alamadım evet. üzüntünü hissedersin sonra kendince bi yol izlersin
Çok haklısın
Bu istatiksel olarak değerlendirilemez
Hangi sehirdesin Ki
Ne alaka konuyla
Merak ettim belki yakiniz
Değilizdir
Soyle sen yinede
Hayır
Akdenizdeyim ben
Değilim