Kişilik & Karakter 7/24 uyumayıp sizin yerinize para karşılığı bir dublörün uyuması ve sizin bir an bile uyumamanız mümkün olsa bunu dener miydiniz🤑? tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor #selamgençlik ☕☕#Bir hayal edin uyku artık sizin için mecburiyet değil sadece hayallerinize vakit ayırıp gece gündüz uyku bilmeden çalışıyorsunuz🤑#tubasueda 🍀🗝️🖤 7/24 uyumayıp sizin yerinize para karşılığı bir dublörün uyuması ve sizin bir an bile uyumamanız mümkün olsa bunu dener miydiniz🤑? Cevapla Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Evet ben yapardım bunu 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Kendi hayatımı kendim yaşarım, asla başkasına güvenip de hayatımı emanet etmem. 1 0 Yorumla
Bereshit Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl o dublörü çok geçmeden vururum,uykumdan ala güzellik mi gördük... 1 0 Yorumla
u Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et Master Yaş: 48 , eic 35% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Bununla ilgili Suretler isimli bir film var izlemenizi tavsiye ederim. 1 0 Yorumla
Alemdaralii Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. İstediğimiz zaman biz uyusak da o anlarda da o çalışsa olmaz mı 😀 1 0 Yorumla
kırmızı_mercan Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 37% +1 yıl Denemedim uyku uyumak beni sakinleştiriyor. 1 1 Yorumla kırmızı_mercan +1 yıl Denemezdim olacaktı Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Hayır denemezdim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Dublör çalışsın ben uyuyayım.
Evet ben yapardım bunu
Ben kendim uyurum yia;))
Kendi hayatımı kendim yaşarım, asla başkasına güvenip de hayatımı emanet etmem.
o dublörü çok geçmeden vururum,
uykumdan ala güzellik mi gördük...
Bununla ilgili Suretler isimli bir film var izlemenizi tavsiye ederim.
Uykusuzluğa o kadar dayanamam ben :))
İstediğimiz zaman biz uyusak da o anlarda da o çalışsa olmaz mı 😀
Denemedim uyku uyumak beni sakinleştiriyor.
Denemezdim olacaktı
Hayır.
Hayır denemezdim
Denerim