Selam dostlar. Eğer size uyku kapsülüne yatıp bundan asırlar sonra uyanabilme hakkınız olduğunuz söylense siz bu fırsatı değerlendirir miydiniz, Bugün uyuyup gelecekte uyanmak ister miydiniz?nedenini de söyleyin lütfen :)
Kapsülde uyuyup asırlar sonra uyanmak ister miydiniz?
kapsülde uyuma kısmına evet ama uyanma kısmına hayır niye sevdiğim kimsenin hayatta olmadığı bir geleceğe uyanmak isteyeyim ki bir de muhtemelen çok daha yozlaşmış ve çökmüş bi dünyaya, o kapsüle girip ölene kadar kalma fikri güzel hayatı uykuda geçirmek ama uyanmak istemem uyanacaksam da yaşlanmış ömrümün son demlerinde bir şekilde.
Size yer ayırcam ben merak etmeyin :) VİP kapsül :) KS de yazmaya devam edersiniz uykunuz da sanırım dizi&filmler de fenomen olmaya çalışıyorsun belli ki orada devam edersin :)