
Evet, ederdim
Hayır, ne münasebet uykum daha önemli
O anki ruh halime ve karşımdaki kişiye göre değişir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sevdiğim arkadaşlarım için bir sonraki gün işim yoksa ederim. Dün mesela bir arkadaşla konuştuk. Geç uyudum. Morali bozuktu.
Sevgilim için zaten yaparım. Yani yapmıyordum bunu epeydir ama en son sevgilim olan kişi için yapmıştım uzun zaman sonra.
Bir sewgilim vardı onu öyle seviyordum ki gündüzleri işte oldugum için geceleri sabaha kadar konusturuyordu ben onun için uyumuyordum ertesi güne beş dakikalik uykuyla sallana sallana işe gidiyordum... Zaten en güzel yerinde tak diye bıraktı...:((
Yeri geldi uykusuz kaldık ama şimdi yerine ve kişiye göre değişir ama ben yinede çok uzun durabileceğimi sanmıyorum çünkü Uykukolik bir insanım dayanamam dalıveririm
Benim için uyku çok önemli uyumayı tercih ederim ☺️🌹 fakat çok önemli bir durumsa evet uykumdan fedakarlık yaparım önemli bir durum yoksa uyumayı tercih ederim
Cevap
44Cevap
Karşımda ki kişiye göre değişir aşk olması gerekmiyor arkadaşımla da konuşurken uykusuz kalırım
Ettim uyumadan bile devam ettim yine olsa yine ederim 😇 önemli olan değecek insanı bulmak 😇
Umarım bir gün bulursun 🙏🙃
Teşekkürler bu dileğin için😇 umarım 😇
Rica ederim :)
Uykuya çok düşkün birisi olarak gerçekten değecek birisi olursa sadece uykumdan değil her şeyden fedakarlık ederim ama o kişi kim işte
Umarım çıkar karşına :)
inşallah çıkar hayırlı birisi. Teşekkür ederim :)
Rica ederimm :)
Evet ettiğim çok oldu ama sonradan keşke uyusaymisim dedim 🤣🤣
Uyku önemli 😂
Ederim hatta zamanında çok etmisligim de vardır pişmanmıyım hayır yine olsa yine yapardım çünkü o buna değiyordu 🤗
Çok yaptım bunu ama değmedi cidden. Aşırı değer vermeyin kimseye, uyku saatinize saygı duyan insanları sevin
Evet, ettim ve ederim de ama o kişinin kim olduğu da önemli ona göre uykumdan fedakarlık ederim.
O anki ruh halime ve karşımdaki kişiye göre degisir
1 defaya mahsus belki
Hem karşımdaki kişiye bağlı.
Uykum çok önemli, olağanüstü durumlarda istisnai davranabilirim.
bunu çok toyken yaptım ve emin ol değmeyeceğini anlıyorsun.
Elbette evlatlarım için uyku fedakarlığı da neymiş?
Kimse bunun için değmiyor.. artık herkes ederi kadar..
İstesem de edemiyorum ki çok uykum gelince sızıp kalıyorum telefonda konuşurken bile..
Kac kez fedakarlık yaptim da gene kötü ben oldum maalesef
Kimse icin degmezmis
Sevdiğim değer verdiğim insanlar ettim ederim de..
Sıradan bir kişi için değil ama sevdiğim insanlar için bunu yaparım.
Evet ederim ama o benim için etmez
En kötüsü de nu bence
Herkes için maalesef uykumdan vazgeçemem
Uykumdan feragat etmem için bu kişinin bunu hak etmesi ve benim için değerli olması gerekir
14-15 yaşlarındayken sanal arkadaslarimi çok sevdiğim için uyumayip yazmalarını bekliyordum artık çok zor yanı bekleyemem
Üni de misin?
Lise son
Hazırlık iyi mi sınava?
Aslına bakarsanız tahminimden çok daha iyi
Ne istiyorsun?
Alan olarakmi yoksa üniversite seçimi olarakmi?
İkisi de
Hedefledigim bir yer var fakat alan konusuna gelince naçizane son dönemlerde seçim yapmakta zorlanan oldum, matematik fizik gibi alanlar çok hoşuma gidiyor formüller, sayılar tüm bunların karmasınin ardındaki o su gibi akan çözümler belki kulağa absürt gelebilir fakat gerçekten çok seviyorum udnjsnsiw aynı zamnda edebiyat, felsefe gibi konularda aşırı hoşuma gidiyor şiirler öyküler farklı insanların yaşama bakış açıları daha sayamayacagim kadar çok konu var yani bilemiyorum fjndjdnd sanırım bütün bunlar için kendime biraz daha zamn taniyabilirim hayatın ta kendisi uçsuz bucaksız okyonuslar gibi daha kesfedilmeyen milyonlarca şey var ve ben tüm bunlara atılmak için yani tek bir alan seçip ilerlemek için naçizane çok erken olduğunu düşünüyorum
Seni kendime çok benzettim desem 😊 terazi burcu musun yoksa? ☺️
Hayır, Boğa burcuyum
Takip etme şansın var mı ☺️
Üzgünüm, bu hesabı arkadaş edinmek için değil insanların farklı alan ve konularda ne düşündüklerini öğrenmek için açtım iyi günler
Ben aksine bir şey söylemiş olmadım. Biraz fazla önyargın var.
Evet sanırım öyleyim, fakat yapılacak bir şey yok üzgünüm
Ben mal olduğum için ederdim hatta ettim bile 🙄
Yok be kral öyle falan değilsin :)
Yok ya estağfirullah 😊
😂😂
Ben malım yaparım öyle şeyler 😃
😅😅 Yok ya öyle deme kendine :D
Olsun ama öyle deme kendine 😇
Sevindim 😂😃
Kim olduğuna bağlı bir zamanlar ederdim Şu an etmem.
Ederim, seve seve ettiğim de oldu..
Evet ederim
Uykum değerli. Değecek biri olması lazım
seviyorsam evet
Ettiğim oldu ama boşmuş o yüzden yat gitsin
Benim için sorun yok aşa yukari her gece ayaktayım
Hak ediyorsa gençliğimi yakar yoluna dökerim
Her gün her zaman olmaz ama ederim
Evet sevdiğim insanlar için bunu yaparım.
Kişiye göre değişim gösteriyor...
Çoğunlukla etmem
#Mirliva
etmem sonra pişmanlık oluyor
Ailem dışında kimse için uykumdan vazgecmem
Değiyorsa ederim.
değer verdiğim İnsanlar için mümkün
O kişiye bağlı günlercede olabilir
Ettim ama birbokkaaa yaramadı ya
Uykum daha önemli
kişisine bağlı🤷♂️
Kişiye göre değişir tabii
Muhabbeti güzelse tabiki
Hiç düşünmeden ederdim
Ederim, çok ettim zaten de boş çıktı :D
Sevdiğim değer verdiğim kişiyse evet 😎
Evet ederim, ettim de ama etmeseydim de olurmuş
Edilir olur kim olursa sohbet sarsın yeter
Etmişliğimiz oldu😅
😂😂
kişiye göre değişir
Kişiye göre değişebilir
Değecek biri ise tabi ki seve seve
Uykum tekler
Kişiye göre değişir
Ederim
Ben salağım ederim…
O kişi buna değiyorsa evet değmiyorsa hayır.
Ederim ettim
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?