Sürekli kendi fotoğrafını çekip paylaşmak kişinin ezik olduğu mu gösterir?

Selfie fotoğraf ya da video çekip story atıyorum genelde. Dm’den (erkek) biri “mutsuzluğunu böyle tatminlerle mi bastırıyosun?” Yazdı ne alaka yazdım “eziklik psikolojisi insana sürekli kendini paylaştırıyor. Kendini beğendirme çabalarına karşılık askıntı dmler egonu şişiriyor değil mi? 😂” engelledim cevap vermeden ama söyledikleri çok ağrıma gitti. Kendimizi paylaşmamız insanlarda böyle mi düşündürüyor?

Sürekli kendi fotoğrafını çekip paylaşmak kişinin ezik olduğu mu gösterir?
Cevapla