Bu yaşıma kadar o kadar ameliyat oldum, o kadar hastaneye kaldırıldım ama 1 kere bile serumlu fotoğraf paylaşmadım asddjdk

Bu yaşıma kadar o kadar ameliyat oldum, o kadar hastaneye kaldırıldım ama 1 kere bile serumlu fotoğraf paylaşmadım asddjdk

Gerçekten ya zamanında bu saçma sapan hatayı ben de yaptım ya böyle bir kızın ilgisini çekmek için ya da kavga ettiğin sevgiline işte kendini mağdur göstermek için böyle şeyler yapılıyor ya da sosyal medyada hadi geçmiş olsun dilekleri almak için insanlar böyle paylaşım yapıyor ben saçma buluyorum iyice sosyal medya Almanya olduk yani her şeyimizi bir gösterme çabası içerisinde geziyoruz.
Serumla fotoğraf paylaşanların bu enerjiyi nereden bulduklarına gerçekten şaşırıyorum. Hastanedeyken insanın aklına bırak fotoğraf telefon bile gelmez. Canı ile uğraşırken ne yapacak telefonu
Cevap
17Cevap
Bence ilgi çekme isteği sadece. gereksiz bir hareket ayrıca kekoluk bence
Gerçekten hasta olan hic kimsenin o anda bunun fotoğrafını cekmeyi akil edecegini dusunmedigimden tamamen tiyatro geliyor bana.. kezban, keko artik tabiri neyse..
Çok saçma bir olay. Hastayım ama hala sosyal medyadan kopamıyorum demiş oluyorsun.. ya da hastalığını mı kutluyorum neden paylaşırsın ki..
Biraz öyle maalesef. Bu arada fotoğraf seninse geçmiş olsun.
Yok lo googleden aldım resmi asdkdk
Sen arada ironi yapıyosunya ondan dedim 😄
Geçen yıl bu zamanlar hastanelik olmuştum. İki kez serum yedim. Canımın derdinden foto aklıma gelmedi valla :d
Kekoluk değil ama ilgi çekme çabası diyorum görür görmez gereksiz
Evettttt 🙄 sevgilisi ayrılınca atan var bide bak beni ne hale düşürdün fotoğrafı🤣🤣
Hiç paylaşmadım ve evet bana saçma geliyor..
Hayır ne alakası var sürekli sosyal medyada falan olan biriyse story atması normal
İlgi bekleyen tipler "alırım bi geçmiş olsun" falan 😂
Çok geçmiş olsun. Herkes sevilmek ve ilgi görmek istiyor ☹️
Bende hiç atmadım ilgi göremeyen insanda mevcut bu hastalık gibi bir şey
Ergen hareketleri. Hastayım bak ölüyorum bana ilgi göster dercesine.. saçmalık
Bunu genellikle erkekler yapıyor 😂 sanki ölüm döşeğindeler.
Yok be, kekoluk değildir de sanki benimle ilgilenin der gibi anlaşılıyor.
Serum gibi Allah'ın belası bir şey canımı yakarken paylaşacak şeyi düşünemem.
Ağır kekoluktur. Bide sevgilisiyle tartıştıktan falan sonra paylaşanlar var off...
serumlar yedim zehirlendim vs bir kere bile serumlu ilaçlı iğneli resim paylaşmadım
Napmamızı bekliyolarsa ekrana şifa duası mı okuyup ufleyelim
Hayır ilgi istiyorum demektir. Biraz ergence bir davranış.
kekoluktan da öte bişi
Neden herkese duyurayim ki xhebd
Kıza ve öz evet
Hayır efendim ergenliktir bwmsncösö
Evet inandık hastasın diyesim geliyor
Saçmalık bence
Siyah kurbağa bacağı gerçek değildir
hiç paylaşmadım aynı şekilde :D
Etmen guzum yapman öyle şeyler
Ben hasta oldum bak benimle ilgilen dmeektir
Net kekoluk :D
Kesinlikle evet
Ben de hiç paylaşmadım tarzım değil 😄
İlgi istiyorum demenin görsel açıklaması gibi. d
Gecmis olsun 🥰
Cringe modası geçti artımın.
Artık*
Kekoluk
Biraz saçma yani
Nence evet
Kekoluk ve işsizlik
Evet
Az önce paylastim
Kesinlikle ergen veletlik
Hiç sorum taktirmadim
Gerksiz
Gereksiz bi hareket.
Evet net
Biraz :d
Varoşluk
Evet
Çok ergence geliyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?