Merhabalar Herkese 🌸

Gelecek için kesin, net ve katı planların var mı? Yoksa genel olarak akışına bırakıyor ve hayatın sana getireceklerini mi bekliyorsun?
Merhabalar Herkese 🌸

Gelecek için kesin, net ve katı planların var mı? Yoksa genel olarak akışına bırakıyor ve hayatın sana getireceklerini mi bekliyorsun?
Ben planlarımı her zaman uzun vadeli yaparım çünkü plansız yaşanmıyor gerçekten de. yani tabi ki de anı yaşamayı da çok seviyorum ama plan yaparım uzun süreli kendime bir hedef belirlerim.. ya da işte halde hazırda olan sorunlarımı çözmeye odaklanırım bunları yaparken de zaman geçirim anı yaşarım.. yoksa insan kendine zehir edebiliyor hayatı bu sefer geleceği çok düşünüyor ya da stres oluyor.
Konu çok önemli tabiki de , bazı şeyler planlanmak zorundadır, bazı şeyler ise akışına bırakılabilir çok kasmamak lazım. Su yolunu bu zamana kadar bir şekilde bulmadı mı sanki ya da kaç planımız tam isabetli gitti :)
Ne olacağını Allah bilir canım belli olmaz bişey diyemeyiz herşeyde bir hayır vardır üzülmemek gerek Allah bir kapıyı kapatır bir kapıyı açar sana
Cevap
9Cevap
Her an her şey olabilir. Ama yine de net yapmaya çalışırım. Değişiklik olursa ikinci bir planı devreye sokarım.
Plan yapmam. Her an her şey olabilir. Planlar tutmaz.
Hayat siz planlar yaparken başınıza gelenlerdir demişler ben de onlara katılıyorum.
Uzun vadede yaparım ama anlıkta değişebilir
Her an her şey olabilir kafasındayım ben daha çok.
Her an her yerde her şey olabilir 😂
Uzun vadeli ve net olur genel de
Plansız Allaha emanet yaşıyorum valla
Akisa gore
@DorothyBabe aşkom 48.000 bin olmak üzereyim master üye olma için bana eiğ verebilirmisin
Tabii kii
saol aşkom
kısa vadeli ve net
Heran her şey olabilir
Netim
Gelişigüzel.
her an her şey olabilir
Net.
Kafa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?