Bazı insanlar zoru seviyor da sorayım dedim. Siz hangi tarafsınız?
Mükemmeliyetçi insanlar için hayat çok zor.

Bazı insanlar zoru seviyor da sorayım dedim. Siz hangi tarafsınız?
Mükemmeliyetçi insanlar için hayat çok zor.

Kolaylaştıran. Hayatımda bana her şey kolaylıkla neşe ve İhtişamla gelir. İnsan kendi önünde duran tek engeldir. Dışarıda engel yok.
Hayatı zorlaştıran, ilişkileri zorlaştıran yalnızca biziz. Kolaylaştırabilen de biziz. Aslında yaşadığımız her şeyin sorumlusu bizleriz.
Ben kendi hayatımın sorumluluğunu üzerime alıyorum ve herşeyin bana kolaylıkla, sevgiyle geldiğini biliyor ve kabul ediyorum...
Cevap
1Cevap
Ben hayatımı kolaylaştırmak için her şeyi yapıyorum ama yine de zor.
Zor dersen zor olur kolay dersen kolay olur
Kolaylaştırmak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum aslında.
Hayat kolay mı🙄
Kolay olan hiçbirsey tad vermez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?