Selam ✨ Hayatınızın çok kolay ama mutlu geçmesini mi isterdiniz, yoksa çok zor yoldan da olsa acı çekerek, bazı şeylerin değerini bilerek her zaman olmasa da bazen mutlu olarak mı yaşamak isterdiniz.

Selam ✨ Hayatınızın çok kolay ama mutlu geçmesini mi isterdiniz, yoksa çok zor yoldan da olsa acı çekerek, bazı şeylerin değerini bilerek her zaman olmasa da bazen mutlu olarak mı yaşamak isterdiniz.

Zor olmasini isterdim. Karşıma çıkan engelleri hep birer fırsat olarak görürüm. Böylece daha olgun, başarılı ve dayanıklı olurum. Bu yüzden zor hayat aslında bir hediyeler bütünüdür. Tamamen algı meselesi. Kimi için depresyona sebebtir. Kimi ise hayatın zorluğuyla barışır ve yine mutlu bir hayat sürer. Evet huzurlu değildir. Ama bir önemi yok huzuru çocuklukta biraktik zaten. Ama mutluluk bizim elimizde
✨☺️
Her insanın hayatında kolaylıklar da zorluklar da olur.. Kolayı seçip mutlu olan insanlar zorlukla yüz yüze geldiklerinde çabuk pes ederler ve ellerindekinin kıymetini bilmezler.. Ama hayatı zorluklarla geçen insan hayatındaki en güzel şeyleri yaşarken kıymet bilir.. Çünkü o güzel şeyler için fazlasıyla emek vermiş olur..
Teşekkür ederim Barış.. 😊
Rica ederim abla.. :)
Zoru severiz biz Barış..😉
Bende öyle abla. sonuna kadar zor olsun derim hep :)
Teşekkür ederim canımm..♥️
Rica ederimm abla.. 🌹🤗

İnsanlar doğal olarak hep kolaylığı ister ama emek verilerek kazanılmış zaferinde keyfi başka olur.
Cevap
6Cevap
Hayatım biraz zor ama değiştirmek benim elimde bunun için çabalarsa insan değiştirebilir diye düşünüyorum
Teşekkürler :)
Yeterince zorluk yaşadık. Biraz kolaylık fena olmazdı.
Zorlukta master yapınca yaşıyım yeter diyosun😅
Bu kadar master yeter bize bence de :D
😅😅😅🤜💕🤛😇🤗
Bu hayatta normal zorluklar yaşamak isterdim. Kimseye açıklayamadığım anormal zorluklarımın olması yorucu.
Zor olmasını isterim, çünkü kolay olunca bazı şeylerin değerini anlamıyoruz. Ayrıca o zorluğu kendim atlatıp kolaylığı erisirsem eğer benim için daha zevkli olur.
Kardesim bizim hayatımızda kolay diye bir şey yok herseyi zorla oldu calısdım didimdim bugünlere şükür sevdamız bile zor yoldan imkansız olan ne varsa hak etmek için uğraştık hep
Yaşadığım olumlu olumsuz hicbir tecrübe için pişman değilim. Olduğum kişi olmama sebep oldu. Atlatılması zor seyler seni den yapar unsurlardır
Benim hayatım tam ikinci söylediğin. Zor elde edilmiş hala çaba verilen ve bu yüzden kazanılan her şey için mutlu olunan sakin kucik bir hayat
Kolay yaşanan hayat renksiz olur. Renkli ve istediğini yaşamak ise zor yaşanan hayattadır.
C şıkkı hayatımın olmamasını tercih ediyorum
Kolay şıkkı seçerim. Haysyom boyu zorluklarla uğraştım yeterince
Zor olabilir ancak bu zorlukların ne olduğunu başkaları değil, kendim belirlemek isterim.
Yani diyosun ki hem kolay hem mutlu olacaksın diğer şıkta da hem zor hem mutsuz olacaksın ilk şıkkı alabilir miyimm 😬😬😓😖😖
Sana sadece mutluluk şıkını veriyorum 😬🤗🤗🌹
Hayat da verse güzel olurdu ama senin vermen de kendimi iyi hissettirdi 🤗🌹 çok iyi birisin
Neden zor olmasını isteyim ki tabiki kolay olmasını isterim.
Biraz kolay ve mutlu yolu tatmak isterim
Zor ya ama çokta olmasın.
Sence lkwjewqnelwq
Şu an zor ve zorluğu severim
Biraz yumuşatılsın isterdim..
Hayatım zaten zor
Kolay tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?