Fazlasıyla mantıklı olan insanlardan rahatsız olur musun
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben sacmalarken... bilerek ve isteyerek.. oda gelip beni ciddi ciddi duzeltirse tabi uyuz olurum... arada sacmalamak lazim.. espri anlamasi lazim
Hayır niye rahatsız olayım ki? Tam tersine hoşuma gider..
Begeni için teşekkürler
Cevap
5Cevap
hayır mantıklı insanı severim
Mantıklı insan aklı başında insandır insanı çileden çıkartmaz severim mantıklı insan 🍀🗝️
Severim ama egosuz olucak onu onaylayinca kendini bişi zannetmeyecek olanı seviyorum 🙂
Bi noktadan sonra sıkılırım hayırdır yaniii mantıklı olan kişi ben olmalıyım dengeyi bozmasın.
Öyle olduğum için olmam ama robot gibi de olunmaz arada duygular yaşanmalı
Herşeyin fazlası sıkıntıdır ya
Bazenn sacmaladigimda mantıklı konuşursa ölür
hayır aksine sevinirim
Onların eleştirileri dinlemeyi severim banada da mantıklı gelirse uyarım.
Ben olmam, severim. Gerçekler iyidir.
Hayır olmam
Neden olalım ki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar