İnsanların yalnız kalmaları kişisel psikoloji alanına girmez mi?

Bir insan zor zamanlar geçirebilir ve bu zamanlardan geçerken kimseyi yanında istemeyebilir ya da insanlardan darbeler yemekten ötürü insanlardan uzaklaşıp, kendileriyle baş başa kalıp, insan kendisini yalnız kalarak tedavi ve terbiye edebilir.
Yalnız kalma süreci doğrumudur sizce, her anlamda hayatta yalnız kalmak iyi bir durummudur, kötü bir durummudur?
Yalnız kalmak ve insanların hayatlarına karşı mesafeli kalmak insanlar için daha iyi mi olur asgeri ölçülerde kalmak yani?
Yalnız olmak kötü sonuçlarda doğurabilir mi ilerleyen zaman içinde?
İnsanların yalnız kalmaları kişisel psikoloji alanına girmez mi?
Cevapla