Çok fazla yalnız kalmak psikolojiyi bozar mı?

Tam 2 senedir yalnız yaşıyorum işe gidip evime geliyorum çevremde kimse yok ailem de uzakta yeni insanlarla tanışamıyorum kimse arkadaş grubuna dahil etmek istemiyor bu şekilde devam etsem ne tür zararlar görürüm?
Çok fazla yalnız kalmak psikolojiyi bozar mı?
Cevapla