Psikolojim çok bozuk, dayanamıyorum. Yardım eder misiniz?

Arkadaşlar benim psikolojim aşırı derecede bozuldu gerçekten kafayı yemek üzereyim. Aylardır çok ağır bir bunalımın içindeyim. Çok kötü durumdayım. Yaşamanın hiçbir anlamı yok benim için. Psikolojik tedavi görüyorum onun bile faydası olmuyor. Bu dünyanın adaletsizliğine ve insanların bu kadar kötü olmasına dayanamıyorum. Eden bulmuyor. Kötülere hiçbir şey olmuyor. Hep iyi insanlar zarar görüyor. 23 yaşındayım o kadar saçma geliyor ki şu dünya. Artık dini de sorgulamaya başladım. Allah varsa neden bunca kötülüğe izin veriyor? Neden bu dünyada onların cezasını vermiyor? Gerçekten delirmek üzereyim. Ne yapacağımı bilmiyorum. Nefes almakta bile zorluk çekiyorum artık. Yaşayamıyorum ve ölemiyorum. Hiç huzurum kalmadı. Neden bu dünyada yaptıklarının cezasını çekmiyor kötüler? Yemin ederim evlilikten falan da nefret ediyorum. Asla evlenmek ve çocuk yapmak istemiyorum. Doğacak çocuğumu bu b*ktan dünyaya gelip sürünmesini istemiyorum. Ben böyle nasıl yaşayacağım ya? Lütfen yardım edin. :(
Psikolojim çok bozuk, dayanamıyorum. Yardım eder misiniz?
Cevapla