♾️ Yeni bir güne başlamak, erken uyanmak ve yeni bir şeyler yapmak için bir nedeniniz var mı?

♾️ Yeni bir güne başlamak, erken uyanmak ve yeni bir şeyler yapmak için bir nedeniniz var mı?

Umutlarım, hayallerim, yaşama sevincim. Seviyorum yaşamayı, evvelden bilmezdim mutluluğun kıymetini, işte bilmediğim o günlere inat, acısını çıkarırcasına şimdiki halimle sıkı sıkı tutunuyorum hayata, zamanında kendisini mutsuz etmeyi bilen ben, meğerse kendimi mutlu etmeyi de biliyormuşum. Bana bahşedilen her yeni gün, yeni fırsatlar demek benim için.
Kuşların ötüşünü, doğanın güzelliğini seviyorum ben, keyif alıyorum bunlardan, doğanın kokusu içime çekiyorum, meğer ne güzelmiş yaşamak.
Yeni güne başlamak için en büyük nedenlerimden birisi yaşamaktan, yaşamdan keyif duymak. Hayat insana bahsedilmiş en güzel armağan bence, yeni hayatlar okumak için de güzel bir sebep yeni güne uyanmak.
Bence yeni bir güne başlamak, yeni şeyler yapmak için en büyük neden umuttur. Her yeni gün bize farklı fırsatlar sunar ve umut da geleceğe dair heyecanımızı canlı tutar. Gerçekleşmesini istediğimiz hayallerimize daha yakın olmamızı sağlar. Hatta bence insanlar umutları sayesinde yaşarlar. 🍀
Hala nefes alıyor olmam benim için en büyük nedenlerden biridir. Ve ikinci en büyük nedenim oğlum🖤
Hep mutlu olun abla 🦋☺️
Rica ederim abla ne demek 🦋😊
Uyuduk uykumuzu aldık güne mis gibi başladık ☺️
Rica ederim abla 🤗🌹
Cevap
20Cevap
Güne başlama nedenim genelde görevler. Zorunlu olmasam her güne 2 gibi falan başlardım
Hayat yaşamak için çok güzel
Kul olduğumu hiçbir zaman unutmam gadası. Ahiret inancım her zaman tazedir.
Aynada gördüğüm şahısa her baktığımda onunla daha işim bitmedi diye güç alıyor ve kahvemi hazırlayıp başımı yukarı kaldırıp yudumluyorum sonra onunla bakışıp ne kadar çirkin olduğunu söyleyip dalga geçiyorum🤭😜😂😂😂
Kimle dalga geçiyorsun abla 😂
Nedenim; YouTube kanalım çöp olmaması için güne başlıyorum sabah attığım videolar izleniyor emeğim çöp olmuyor en azından.
Yeni gün, yeni umutlar, yeni mutluluklar getirir misali 😊Bu sabah neden olarak yağmur sesine uyanmak gibi
Çalışmak ilerlemek için her gün çalışmak. Eyt bana da gelseydi kurtulsaydim ya sjsjs🙃
En büyük olmak için çalışırım, yalnızca kendim için mücadele ederim
Halletmem gereken işler nedeniyle uyku tutmaz erken kalkarım.
Şu an son hayal ve umudum için yeni günlere başlıyorum yoksa zaten robottan farkım kalmadı...
Rabbimin izni onun izni benim için en büyük umut yaşama sebebi
Yeni bir gün yeni güzellikler diye kendime neden koyuyorum.
Bu aralar mecburiyetten güne başlıyorum tadım yok başlamasam da olur
Dünya barışı , daha bilinçli bir toplum şaka lan şaka iş güç çalışmaya geldim
aslında biliyormusun eşim öldükten sonra bunun için hiçbir sebep bulamıyorum
Hayallerime, verdiğim emeğin karşılığını almaya yaklaştığım bir güne daha uyanmış oluyorum ☺️
Zenginler yeni bir güne başlar. Biz normal kalktık 😂
hayallerimizin pesinden kosuyoruzzzz <3
Onun icinde her sabah erkenden uyanipp ise gidiyoruzzzzz :)
İş var, para kazanıyoruz.
Çalışıyor haftada 7 gün onun için olabilir sanırım
Günaydın 😊
Hayallerimmm
Hayatta olmak:)
Hayallerim ve hedeflerim daima.
Nedenim yok ama başlıyorum
Spor yapmak 😂
Kendimi yeniden yaratmak 😅
Nefes almak
Bakacak bir Ailem var onlar için çalışıyorum
Belki daha güzel olur demem
Bir umut yaşamak
Hayatta ve ayakta kalmak zorunda olmam
Kendimi seviyorum en büyük nedenim bu 😃
Hayatı seviyorum bir nedeni yok
Hayat güzel, kuşlar uçuyor falan
Deprem oldu uyandım biden 😴
Var bi nedenim
Kahve
geleceğim için
Yaşamaya geç kalmamak
hayır yok
Uyanmış olmam...
Hayallerim.
Belki ölurüm dite
Günü kaçırmamak diye düşünüyorum
Uyanmak
İşe gitmek için 🙄
Mecburum...
İşler güçler
Canımın içi evladım.
O başka da yok
İşe baslamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?