Her şey hislerle ilgili, ne hissederek ona göre davranırım ve karşımıza çıkan şeyler o doğrultuda olur.


Bazen bir ses, bir nefes atağa geçmek için yeterlidir..
Günaydın..
@Sosyetic_SheqiiL.. :))
Hahah vay pe 😅 Günaydın Tiryaki ☀️
Cevap
8Cevap
Güne başlarken kendime "bir önceki günden daha iyisini yapabilir ve yaşayabilirsin" diyerek başlıyorum.
Sporla diyelim, belirli bir motivasyon yok hayat çok dengesiz
evt iyi düşünüp iyi olsun yolunda ilerlıyoruz ama biraz soğuk ((:
günaydın
Akşam olsada yatsak diyerek😁
Kral resim iyi geldi be
ben videolar izleyerek başlarım genelde videolara
Günaydın hep pozitif baslarim
Eminem lose yourself
Başlayamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?