Merhaba.. Sonuçta insanız. Çalışan, okuyan veya diğer tüm insanlar olarak her gün farklı bir ruh halinde olabiliyoruz ve bizi motive edecek, enerjimizi yükseltecek bir şeylere ihtiyaç duyuyoruz..
Mesela iyi bir uykudan sonra güne başlamak gibi.. Güzel bir kahvaltı gibi. İçilen bol köpüklü bir Türk kahvesi gibi. Veya sana göre bambaşka bir şey..
Beni sanırım iyi bir uyku motive ederdi en çok. Ya seni?
Yeni bir güne başlarken sizi en çok ne motive eder?
Can arkadaşlar, Herkesin günü hayatı aydın olsun. Beni motive edenleri sayayım: Sabah 8/30 kalkıp Bir kupa kahvemi içtikten sonra, Evden çıkıp, iş yeri açıp, Bir yanda işimi yapar, Bir yanda da Canım KS’ye takılırım…
Beni sadece köyde uyanmak, işimin olmaması ve yürüyerek balığa gitmek ve tuttuğum o balıkları odun ateşinde pişirmek ve karnım doyduktan sonra dere kenarında uyuyacağımın hayalini kurmak motive ederdi...
Muhabbet kuşu var bende sabah alarm yerine onun sesi ile uyanmaz zerre rahatsız etmiyor beni mutlu oluyorum motive ediyor beni onun ile her sabah 10 dakika oynamak🙂
En İyi Cevaplar