
Benden yaşça büyük olanlarla çok iyi anlaşıyorum.
Benden birkaç yaş büyüklerle daha iyi anlaşırım.
Yaşıtlarımla anlaşmak tercihimdir.
Benden yaşça küçüklerle iyi anlaşırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

yani yaşla bir alakası yok aslında kendim çok olgun bir insan olduğum için olgun olan insanlarla yaşıtlarıma göre çok daha iyi anlaşıyorum mesela yaşıtlarım hep gezip tozma derdinde çevrem de benim gibi olgun olan sadece 1 tane insan var oda her gün görüştüğüm en yakın arkadaşım can dostum o kadar
Bu durum genel olarak sıcakkanlı sohbet eden insanlara göre değişir herkesin karakteri konuşma ve iletişim şekli farklı oluyor, genel olarak ben Benden birkaç yaş büyüklerle daha iyi anlaşırım.
Ancak tabiki öncelikli olarak Yaşıtlarımla anlaşmak tercihimdir, tabiki şöyle bir gerçeği unutmamak gerekir, sohbet ettikçe insanın karakteri daha sonradan ortaya çıkıyor.
Küçük ve büyük, ortalar yok bende
Akıl yaşta değil, baştadır.
Ayaklar ters mi?
Olabilir
Ayak demeyecektin 😒
Teşekkürler 💫
Cevap
10Cevap
Ben kendimden büyük kişiler ile daha iyi anlaşıyorum her zaman. çünkü yaşıtlarım bana çok çocuksu geliyorlar. olgun kişiler daha kafa dengi geliyor bana her zaman arkadaş seçerken de genelde kendimden büyükler ile konuşurum
"Akıl yaşta değil baştadır" sözünü burada kullanmak istiyorum. Her yaşta anlaştığım kişiler ver hayatımda. Kafa yapıma uygun olup enerjilerimiz tutuyorsa herkesle anlayabiliyorum.
Yaşça büyük olanlarla. Ama gençlerle de güzel anlaşırım. Gerçi kendim de gencim 🤣🤣
Tabii ki 🤣🤣
Kafamın uyuştuğu herkesle anlaşıyorum aslında. Ruhu genç olan insanlar diyim ben bazen benden büyük de olabiliyor küçük de.
Benden büyüklerle de anlaştım bazısı anlaşamadı o da onun sorunu, küçükler ile iyi anlaşırım. Kendi yaşıtlarımla pek anlaşamam.
İnsan olan herkesle anlaşabilirim sadece insan taklidi yapanlarla anlaşamıyorum
Yaşıtlarımla bir türlü tam olarak geçinemiyorum, uymuyoruz. Ama benden ya çok büyük ya da küçük kişilerle rahat iletişim kurup takılabiliyorum.
Yaşça buyuklerle iyi anlaşıyorum genelde ben
Yaşımdan bı kaç yaş büyük kişilerle daha iyi anlasiyorum
Hic bir yas grubu ile anlasamiyorum... aslinda bana mantikli insanlar denk gelmiyor ondandir
Kafa dengi olan herkesle anlaşabilirim benim için belli bir yaş aralığı yok.
Yaşlı teyzeler benim favorim. 0 kasıntı ve alınganlık. Full eğlence
Her yaştan insanla anlaşırım. Yeterki O insan olsun ;)
çünkü yaşıtlarımın bazıların hatta çoğunun beyni olduğunu düşünmüyorum
Akıl yaşta değil başta her zaman bu biraz insancıllık ile alakalı bir durum
Çünkü onlar pek kalp kırmıyor saf ve temiz oluyorlar
Olgun insanlarla anlasabiliyorum
7-10 yaş kakkdlclala
Yok mühendis olcam
Kahve mühendisi
Kimseyle siejekdjdkjdjd
Haa ustamla evettt ama abfülheylr anlasamiyom
Jxixjzkjzzksjzjsj kemalim yapmaz
Her yaştan insanla anlaşabiliyorum
Her yaşta ki insanlarla anlaşabiliyorum
Yaşıtlarımla
Benden büyükler ile daha iyi anlaşıyorum sanırım.
Sanırım ben kimseyle anlasamiyorum
Kimseyle anlaşamıyorum
Benden birkaç yaş büyüklerle daha iyi anlaşırım.
Kendimden büyük insanlarla anlaşırım
Yaşça büyük olanlarla iyi anlaşıyorum
23 24 le anlasabiliyorum 20 de öyle olgunlarla anlasmam daha iyi oluyo diğerleri çocukça geliyo
kimseyle
Hepsi
Büyük insanlarla daha iyi anlaşabiliyorum
yaşda büyük olanlar iyi anlaşır
Yaşıtlarımla
Büyük olacak.
Büyüklerle genelde
20 28 arası
Genelde akranlarim ile iyi anlaşırim
Hepsiyle
Her yaş
Hepsiyle anlaşırız
Yaşıtlarımla
Yaşıtlarımla
30-40 yaş aralığı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?