30 yaş üstü insanlar 40 yaş üstü insanlar ile oldukça iyi anlaşıyorum. Kendi yaşıtlarım ile de anlaşırım ama diğer yaş grupları daha kafa dengi mi oluyorlar ne?
Benim içim de yaşlı olabilir... Bu olasılık daha yüksek gibi geldi bana 😃
Benden küçüklerin abisi, yaşıtlarımın arkadaşı olacak şekilde anlaşıyorum. Kültür yelpazem geniştir.
Her konu hakkında sohbet edebilme durumum olduğundan. Yaş ayırt etmiyorum. İyi niyetli herkes ile anlaştım.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Pek yaşa takılmam açıkçası fakat bazıları bariz çocuğum ben daha büyümedim, pınarla bile büyüyemedim imajı yaratıyor. Olgun, laubali olmayan, yeri gelince espri yapabilen yani mizah anlayışı olan insanlarla iyi anlaşıyorum.
Kendimden yaşça büyük insanlarla daha iyi anlaşıyorum. Hayata bakış açıları olsun, yaşlarının getirdiği düşünce olgunluğu olsun vs hoşuma gidiyor. Güzel sohbet ediliyor öyle insanlarla.
Olgun düşünebilen, yaşadığı hayatı ciddiye alan ve yerine göre davranmayı bilen her insanla iyi anlaşıyorum. Benden küçük yaşta olduğu halde bu kalıpta olan insanlar olduğundan, bu özelliklerin olduğu her insanla anlaşabilirim.