Elbette çalışmadan olmuyor ama öyle bir şansın olsaydı. Çalışmadan nasıl zaman geçirirdin?

Çalışmak zorunda olmasaydın ne yapardın? Zamanını nasıl geçirirdin?

Elbette çalışmadan olmuyor ama öyle bir şansın olsaydı. Çalışmadan nasıl zaman geçirirdin?
Elbette çalışmadan olmuyor ama öyle bir şansın olsaydı. Çalışmadan nasıl zaman geçirirdin?
Gönüllü hizmet yaparım...
Sosyal, ekolojik veya kültürel projelerde yer alırım...
Yurt dışına çıkar tatil yaparım...
Yurt dışında deneyim kazanırım...
Dil kurslarına giderim..
Tembel tembel yan gelir yatarım...
Çalışan arkadaşlarıma esnaf dostlara ziyarete giderim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
@ilginfulyaa teşekkür ederim
Elbette çalışmadan olmuyor ama öyle bir şansın olsaydı. Çalışmadan nasıl zaman geçirirdin?
Cevapla