Kendi işini yapsan daha mı çok çalışırsın yoksa tembellik için kendine daha mı çok zaman kalır?

Ben kendi işimi yapmaya başladıktan sonra biri beni takip etmiyor diye iyice tembelleştim🤭

#TersySoruyor
Kendi işini yapsan daha mı çok çalışırsın yoksa tembellik için kendine daha mı çok zaman kalır?
Cevapla