Örneğin mesain 18:00'da bitiyor ama işin kaldı biraz. Biraz daha durup yapar mısın yoksa direkt çekip gider misin :D

Örneğin mesain 18:00'da bitiyor ama işin kaldı biraz. Biraz daha durup yapar mısın yoksa direkt çekip gider misin :D

En son çalıştığımda mesaim bittiğinde işten çıkamıyordum hep 20 dakka yarım saat veya 40 dakka geç çıkıyordum. Patronla bu yüzden kavga ettim. Benim evde olmam gerektiği saatte ben neden hala burada oluyorum üstelik mesaim bittikten sonraki her dakika bedavaya durmuş oluyorum hayırdır yani dedim. Bundan sonra mesaimden sonra burada kalmamı istiyorsan kaldığım her dakikaya 1 tl fazla alırım işine gelmiyorsa mesaim biter bitmez çıkarım dedim o günden sonra geç çıkma durumu olmadı
Genelde hep 30 40 dakika fazlasına kalıyorum. Teknik servisliğin kaderidir. Vücudumdaki statik elektrik müşteri cihazlarına geçmesin diye taktığım bileklik, eldiven bana o elektriği tekrar yüklüyorum. Pikacu oldum a... 😂😂
Etik olan yarım kalmış işi tamamlamaktır çok fazla zamana ihtiyaç duymuyorsa eğer. Ama tabii bu şekilde düşünen bir personelinde o işverenin genel anlamda tolere etmesi gözetmesi kollaması gerekir diye düşünüyorum.
Benim işte mesai diye bir şey yok. Denize girmişim arıyor Hadi uçuşa. Çarşıda dolaşıyorum atıyorlar. Her an işe gidebilirim. Mesaim yok. Severek yapıyorum.
Cevap
42Cevap
İşi bırakırım
Kimse ödül vermez bir süre sonra görevinmiş gibi olur
bir dilenciye hergün para verip bir gün vermeyince beddua eder ve bu kul merhameti elden bırakır
Mesai bitimine yakın iş almam. Kurallar gereği fazla mesaide 1.5 kat para alırım buda saatlik 35 dolar yapıyor. Seve seve kalıyorum 😉
Elimde ki işi bitirmeden çıkmak huyum değildir. Bugünün işini yarına bırakınca yarınım çöp oluyor ;)
Güne bağlı. 5 olmadan bazen çıkarım. Bazen 5 ten biraz sonra. Nadiren de olsa zorunlu olarak halledilmesi gereken şeyler için kalırım bir süre
Bende çalışma saati hafta sonu bayram pazar resmi tatil yok. 24 saat telefon açık çaldığı anda açma şartı var
İşimi bırakmam son dakikaya, kalsa bile mesaim bitince çıkarım. Eskiden çok yapardım bunu ama yaptığın işin bi hükmü olmuyor. Profesyonel olmak lazım.
iş varsa elimde bitiririm öyle çıkarım yoksa giderim
Duruma göre değişiyor ama genellikle bitiririz
Devir teslim olur ben kaçar.
Yollara atarım kendimi
Rüzgarın sesi terapi gibi geliyor.
Fazla calisinca madalya takmadiklarindan isim bitince cikarim
Şu ana kadar çalışırken 5 10 dk fazla çalışmayı aramadım.
Mesai biter bu adam kaçar. 1 dakika durduramazlar orada beni
Ben işimi severek yapıyorum saate pek bakmıyorum mesela şu saat oldu çalışıyorum
Ben direkt boş ver olup giderim abi adam olana cok bile
Ne kadar az kalmış olsa da elimdeki iş önemli değil eğer saat geldiyse hemen giderim.
Acil yetişmediği, program sıkışmadığı müddetçe bırakırım. Servis kaçarsa yol 2 saat çünkü 😂
Fazla çalışmam saat 5 oldu mu bi allahın kulu beni orada tutamaz
Saat 5 de mesaim biter 1 dk durmam. Işık hızıyla çıkarım
İzin verseler iş yerinde yatarım, eve gelmem.
Mesai Ücreti Katlayarak Giderse Saat Başı Kalırım ya da İşim Yoksa
Babamin sirketimi tabiki birakirim daha fazla calisacaksamda ucretimi öderler
Ahahaha isciysen oyle bi hakkin yok , 6 da biten isi sonra cikarsin diyip 8 de cikarttiklarini bilirim
Bırakılmalı ama zor.
Hemen çıkmam , toparlanıp çıkıyorum
Direk birakirim ya ne cekecem daha fazla durmam
İşin durumuna bağlı özelse çalışırsın işin yoğunsa
İşime aşığım ben. Ayrılamıyorum mekandan:)
Bırakır kaçarım yarına
Dakikası şaşmaz
Biz de öyle pat diye bırakılmaz
Saniye geçirmem bırakırım
Bırakırım madalya takmayacaklar sonuçta
Bırakırım, servis kaçar
Bırakırdım çağrı merkezinde çalışırken
Eğer işim bitmediyse çalışırım
Biter bitmez bırakırım
Eski işimde mesai yapardım.
Bittiği anda bırakır giderim
Mesai mefhumu olmadan çalışıyorum.
İş yerinde mutluysam kalırım çalışırım
Bırakırım
Saat 17.30 olduğunda bir Allahın kulu tutamaz.
Tam mesaim bittigi gibi çıkamıyorum
18.00 ı geç ben 17:00 de tamamım yani 🙃
Bırakırım
18.00 de işi bırakmaya başlarım 😂😂
Bırakırım
Bırakılır herhalde
Aninda birakirim
bırakırım
Bırakırım
1 dk daha durmam
Birakirim
Mesaim yok
Arkama bakmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?