Mesai saatin bittiği gibi işi bırakır mısın yoksa daha fazla mı çalışırsın?

Örneğin mesain 18:00'da bitiyor ama işin kaldı biraz. Biraz daha durup yapar mısın yoksa direkt çekip gider misin :D

Mesai saatin bittiği gibi işi bırakır mısın yoksa daha fazla mı çalışırsın?
Mesai saatin bittiği gibi işi bırakır mısın yoksa daha fazla mı çalışırsın?
Cevapla