Çalıştığınız işte ne kadar süre daha çalışmayı düşünüyorsunuz?

Şu an çalıştığınız iş yerinde ne kadar süre daha çalışmayı düşünüyorsunuz? (soru saçma olabilir ama çalıştığı işten istifa etmenin planlarını yapan, birkaç ay daha dayansam kârdır diye düşünen birinin psikolojisi anca bu soruyu sormaya el verdi kusura bakmayın snsnsj)

1 ay içinde istifa edeceğim ya, bıktım.
2 ay kadar sonra istifa etsem diyorum...
3, 4 ay sonra çıkarım belki ben, bana belli olmaz
5, 6 ay daha çalışır istifa ederim ya, sana ne
1, 2 sene kadar daha dururum galiba
Bana belli olmaz, hiiç belli olmaz. Gelgitliyim ben
İşimden memnunum.. İstifa senin babandır, ağzını hayra aç..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çalıştığınız işte ne kadar süre daha çalışmayı düşünüyorsunuz?
Cevapla