Mesai saatleri bitince işte kalır mısınız yarım saat bir saat falan yoksa hemen çıkar mıısnız?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
u +1 yılMerhaba, mesai bitince mümkünse bir an önce çıkmak isterim çünkü zaten gün içerisinde fazlasıyla yorulmuşumdur ve üzerime düşeni de yapmışımdır yani o yüzden artık bir dinlenmeyi ve eve gitmeyi hak etmişimdir. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
12 Yorumla
Soran+1 yılPatron surat asıyorsa
- +1 yıl
O zaman sözleşmemi hatırlatırdım kendisine.
En İyi Cevaplar
Kalmam , işimi sevip sevmemekle alakası yok kendimi sevdiğim için çıkarım orada 1 saat fazladan geçirene kadar giderim evime kendime yemek yaparım bakım yaparım spor yaparım. Patronum 8de gelip 22 de çıkıyorum derse sende sen ayda 10 bin alırken ben 2 bin alıyorum deyin. Daha fazla çalışmamı istiyorsa mesai paramı çatır çatır verecek
05 Yorumla
Soran+1 yılMesai ben vermiyorum Türkiye’de hiç bir şirket vermiyor diyor
Soran+1 yılVeriyorlar mıydı
+1 yılOnceki işimde kalmıyordum, kalmak da istemiyordum ztn aksama kadar calismisim daha ne
07 Yorumla
Soran+1 yılPatronun kalmanı istşyor muydu
- +1 yıl
Yok. Kalmani istiyorsa mesaini verir o zmn kalırsın (tabi bu da her zaman kalacaksin anlamina gelmez) aksi taktirde senin de dinlenmeye ve kendine vakit ayirmaya ihtiyacin var. Kole degiliz hicbirimiz bunu unutma
Soran+1 yılKöle gibi davranıyor patronlar
- +1 yıl
Ne is yapiyorsun
Soran+1 yılOfiste eleman
- +1 yıl
Sekreter gibi mi
Soran+1 yılYok operasyon elemanı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
18Cevap
+1 yılÖnceki işimde geç çıkabiliyordum ama şu an bu bakımdan daha rahatım.. İşim kalsa bile evde devam edebilme imkanım var çünkü.. Keyifli akşamlar..
01 Yorumla
Soran+1 yılNe iş yapıyorsun
Benim mesai anlayışım yoktu. 17:00'da bitiyordu mesai ama benim çıkış saatim 19:30-20:00 bazı zamanlar 22:00'ı buluyordu. İşkolik biriydim. 2 yıldır evdeyim, çalışmıyorum artık.
00 Yorumlaeskiden kalıyorduk mesaiye şimi kalmıyoruz saat 17.00 oldumu çıkıyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılNiye
Çalıştığım işte saat yok iş ne zaman biterse bazen 4 de bazen 10 da evdeyiz
03 Yorumla
Soran+1 yılNe iş yapıyorsun
Soran+1 yılAnladım
+1 yılCanım ne kadar kalmak isterse kalıyorum ya da çıkıyorum problem yaşamıyorum bu konuda
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki
+1 yılİşimi seviyorum, bazı zamanlar erken gelip geç çıktıgım dahi oluyor önemli olan yaptığın işi sevmek
02 Yorumla
Soran+1 yılNe iş yapıyorsun
- +1 yıl
Mühendisim
Kafama göre bazen geç giderim bazen iki saat erken giderim ayrıca mesai yapsamda yapmasamda mesai ücreti tam yatar maaşa.
02 Yorumla
Soran+1 yılNerede çalışıyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılİşim bitmediyse kalırım bazen 1 1.5 saat uzayabiliyor. Bazen de 17:00 oldu mu çıkarım.
00 Yorumla
+1 yılişim varsa acilse kalırım yoksa çıkarım
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki
+1 yılKalmam gerekıyorsa kalırım
00 Yorumla
+1 yılKonumum gereği geç çıkabiliyorum.
00 Yorumla
+1 yılKısmen evden çalışıyorum çünkü
00 Yorumla
+1 yılkalıyorum genelde mesai saatlerini pek takmam
00 YorumlaKalmam gerekirse kalıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHayır ücret karşılığı iş yapılır.
01 Yorumla
Soran+1 yılHelalke
+1 yılKalmam
02 Yorumla
Soran+1 yılNiye
- +1 yıl
Gerek yok
İşim varsa kalırım
03 Yorumla
Soran+1 yılİşin yoksa
Soran+1 yılPatron diyor ki
Ben sabah 8 de gelip akşam 22 de gidiyorum
Siz az çalışıyorsunuz
+1 yılNe işim var işte çıkar giderim
07 Yorumla
Soran+1 yılPatron 10 da falan çıkıyor ama
- +1 yıl
Anlaşma saatime bakarım giriş saatim cıks saatım yni
Soran+1 yılPatron 6 da çıktın diye surat yapıyorsa
- +1 yıl
Skmsm suratını yani
Soran+1 yılAA niye
- +1 yıl
O para veriyorsa bende emek veriyorum konuşmusum dimi giriş saatimi çıkış saatimi işe başlarken oda kabul etmiş bişey diyemez
Soran+1 yılBir de haftada 45 saat yasal
+1 yılÇıkarım
00 Yorumla
+1 yılKalmam
00 YorumlaKalıyorum bazen 😅
01 Yorumla
+1 yılÇıkarım
00 YorumlaKalıp ne yapalim
05 Yorumla
Soran+1 yılPatrona jest olsun diye
Soran+1 yılEvet patron sabah 8 de geliyor akşam 10 da çıkıyor
Hafta sonu cumartesi pazar da geliyor
Biz akşam 6 da çıkarken de surat yapıyor az çalışıyoruz diyor
Soran+1 yılKazandırıyoruz ki çalıştırıyor bizi
+1 yılHayır kalmam
01 Yorumla
Soran+1 yılNiye
Duruma göre değişir
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer