Hissizlestim kendme zarar vermek istiyorum ama yapamıyorum?

çok fazla kazık yedim çok sanssızlıklarım oldu son zamanlarda o kadar çok hissizlestim ki insanları üzdüğümde üzülmek istesemde yapamıyorum bu gece bi arkadasımla kavga ettik cok agır seyler söyledi ama hic umursmaıyorum bende güldüm gectim böyle biri olmak iyi ama sonucu kötü oluyor son zamanlarda cok yalnızım hic bi sekilde arkadas edinemiyorum. kendimi öldürmek istiyorum ama yapamıyorum çünkü kimseye olmasada kendime karşı bi sevgi var ve aşamıyorum umarım başarırım bu arada hala okuyorum gidip çalış para kazan arkadaş edinin vs derseniz yapamam

Hissizlestim kendme zarar vermek istiyorum ama yapamıyorum?
Cevapla