Kendinizi "sosyal biri" olarak mı, "asosyal biri" olarak mı yoksa başka şekilde mi tanımlarsınız?

Kendimi çoğunlukla sosyal birisi olarak görsem de zaman zaman tercih edilmiş yalnızlığı da uyguluyorum. Ama genele baktığım zaman sosyal biriyim.

Kendinizi sosyal biri olarak mı, asosyal biri olarak mı yoksa başka şekilde mi tanımlarsınız?
Tercih Edilmiş Yalnızlık
Asosyal Biriyim
Sosyal Biriyim
Sosyal Fobim Var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kendinizi "sosyal biri" olarak mı, "asosyal biri" olarak mı yoksa başka şekilde mi tanımlarsınız?
Cevapla