Asosyal bi ergenlik geçirdim çoğu şeyi bilmiyorum hala küçük çocuk gibi davranıyorlar bana universitede benden büyükler de olacak rezil olmaktan çok korkuyorum hatta bu yüzden gitmesem mi diye düşünüyorum
Ne olur motivasyon saglayin ya:(
Asosyal bi ergenlik geçirdim çoğu şeyi bilmiyorum hala küçük çocuk gibi davranıyorlar bana universitede benden büyükler de olacak rezil olmaktan çok korkuyorum hatta bu yüzden gitmesem mi diye düşünüyorum
Ne olur motivasyon saglayin ya:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Önemli olan sizin kendinizi nasıl gördüğünüz bence
Üniversitede kimse kimseyi sallamıyor herkes kendi halinde olgun insnalar
Kendimi hala çocuk gibi hissediyorum ama:(
Geçer rahat ol