Kendimi birey gibi hissedemiyorum ve bu yuzden uni okumaya korkuyorum. Insanlar tuhaf karsilar mi?

Asosyal bi ergenlik geçirdim çoğu şeyi bilmiyorum hala küçük çocuk gibi davranıyorlar bana universitede benden büyükler de olacak rezil olmaktan çok korkuyorum hatta bu yüzden gitmesem mi diye düşünüyorum

Ne olur motivasyon saglayin ya:(

Kendimi birey gibi hissedemiyorum ve bu yuzden uni okumaya korkuyorum. Insanlar tuhaf karsilar mi?
Cevapla