Ayetel kürsi okumaya korkuyorum?

Ben epey küçükken karanlıkta uyumaya çalışıyordum. Ayetel kürsi okuyup yattım. Daha sonra bir ses duydum "gul euzu Rabbena" diye. Ablamı; "deki, rabbime sığınırım " demekmiş. Yıllardır korkarım ayetel kürsi okumaya. Bu korkumu nasıl aşabilirim?
Ayetel kürsi okumaya korkuyorum?
Cevapla