İnsanlardan çok korkuyorum sizce ne yapmalıyım? yazdıklarımı okurmusunuz?

Ben lisedeyken bir anda yalnız kaldım. özgüvenim düştü ve okul bana zindan oldu, sesim titriyordu, öğle arası koca sinifta tek başıma evden getirdigim ekmeği yiyordum, herkes bana suskun kız diyordu. mezun olduktan sonra kendimi eve kapattım, üniversiteye gidemedim, kayıt olduğum halde. Gidecek cesaretim yoktu aynı şeyleri yaşamak istemedim. benim için gerçekten zor. Herkes üniversiteye gidiyor ben ise elimde bir şans varken korkuyorum gidemiyorum gerçekten basit bir şey değil ben kendimi eve kapattım insanlardan korkuyorum, hep dislaniyorum o duyguyu tekrardan yaşamak istemiyorum aşağılık kompleksi oluyor beni gören bana aciyor ve ağlama krizleri geçiriyorum bu olanlardan

İnsanlardan çok korkuyorum sizce ne yapmalıyım? yazdıklarımı okurmusunuz?
Cevapla