İnsanlarla konuşurken beynim duruyor, heyecanlanıyorum ve ne diyeceğimi bilemiyorum. Kendim olamıyorum, ne yapmalıyım?

kendim gibi olamıyorum. kendim olmaktan belki memnun olmadığım için insanlara da göstermek istemiyorumdur belki bilmiyorum. yeni yaşadığım bir duygu. ne yapmam gerekli? lütfen düzgün cevap verin gerçekten ihtiyacım var.

İnsanlarla konuşurken beynim duruyor, heyecanlanıyorum ve ne diyeceğimi bilemiyorum. Kendim olamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla