İnsanlarla konuşurken aşırı heyecanlanıyorum, nasıl yeneceğim?

Tanıdıklarımla gayet normalim ama uzun zamandır gormediğim biriyle karsılasınca ya da tanımadığım birine karşı cok heyecanlanıyorum. Önceden bu kadar değildim. Neredeyse 1 senedir corona yuzunden evdeyim, işten ayrıldım, ailem dısında kimseyle doğru duzgun iletişim kuramıyorum. Bunun sebebi sizce sosyalleşmemekten kaynaklı mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Hatta heyecandan konusamıyorum doğru duzgun. Ne soyleyeceğimi sasırıyorum. Sizde de bu durum oluyor mu?
İnsanlarla konuşurken aşırı heyecanlanıyorum, nasıl yeneceğim?
Cevapla