İnsanlarla konuşurken çok heyecanlanıyorum, konuşamıyorum. Neden?

Sosyal fobim var biliyorum. Biraz asar gibi oldum ama Şu an tekrar basladı gibi. Nolcak bu halim ortamım da yok calısmıyorum da
İnsanlarla konuşurken çok heyecanlanıyorum, konuşamıyorum. Neden?
Cevapla