İntihar etmek istiyorum, napıcam? nasıl kurtulacağım bu histen?

Çoğu zaman boşlukta hissediyorum, kendimi kendim gibi hissedemiyorum. Bazen kafam gidiyor, deliriyormuş gibi hissediyorum. Tıpkı sarhoş gibiyim. Neyin içindeyim? Ben kimin?

Bazen kendime soruyorum, amacın ne? Bilmiyorum ama ölmek istiyorum.

O kadar çaresiz kaldımki varlığını bile bilmediğim Tanrı'ya dua ettim.

Seçenekler tükendi, umutlar tükendi.

Çoğu zaman delirdim, kafayı yedim.

Neyin ben? Neyin içindeyim? Aklımın içinde bir yerlerdeyim.

Bu beden Çürümüş, bu akıl çürümüş

O muzik, kulağa hoş gelen o melodi. Yetmedi, yetmedi düşünceleri bastırmaya.

Eller titrer, bacaklar titrer.

Yetmedi, yetmedi ilaçlar iyi hissettirmeye.

Gözler kapanır, hayaller kurulur.

Pencerenden esen hafif rüzgar, burnuna gelen o hoş koku.

Tatlı gelir bir süreliğine.

Aç şu gözleri. Gör tüm olan geçeni.

İntihar etmek istiyorum, napıcam? nasıl kurtulacağım bu histen?
Cevapla