İntihar etmek istiyorum bazen bunu nasıl aşarım?

Boyumla dalga geçiyorlar. Bunları bile ağlayarak yazıyorum. Hep dost kazığı yedim. Annem babamı aldattı. Annem de babam da beni bir kere çok şiddetli dövdü. Annemin yüzüme tüküre tüküre dövdüğünü unutamıyorum hem de sırf alışveriş yapmak istedim diye. Anneme sinir oluyorum her dediği bana batıyor. Kendimi bu dünyaya ait hissetmiyorum. Adeta boşluktayım. Psikolojik destek de alıyorum. Adama boyumla dalga geçiyorlar dedim bana diyor ki tabi 1.60 çok da uzun bir boy değil ama... Artık içimdekileri ona da anlatmak istemiyorum. Ya bu şehirden gitmek istiyorum Ya da bu hayattan gitmek. Ne yapacağım ben ölmek istemiyorum. ?
İntihar etmek istiyorum bazen bunu nasıl aşarım?
Cevapla