Cinsiyetinden memnun olmayıp, yakınan insanların sebepleri neler?

Cinsiyetinden memnun olmayıp, yakınan insanların sebepleri neler?

Karşı cinsin sorumluluğu olmadığını, her açıdan daha rahat olduğunu düşünürler bu yüzden de keşke erkek doğsaydım ya da anam beni kız doğuraydı derler..
Nasıl bir sorumluluk
Kadın olmanın kendine göre sorumluluğu zorlukları var. Aynı şekilde erkek olmanın da zorlukları sorumlulukları var.. Uzun uzun yazamam şimdi
Teşekkürler
Cevap
2Cevap
Ben demem hiç bir zaman. kendince sebepleri vardır ama desteklemem. karışmam da
Sorumluluk almaktan korkmak
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar