Keşke erkek doğsaydım diyen kadınların sebepleri neler?

Keşke erkek doğsaydım diyen kadınların sebepleri neler?
Hi, helöğ, selam, merhaba, Selâmün aleyküm

Çevremde bir çok kişinin bu lafı söylediğini çok sık duymaya başladım. Bugün de iki gözüm annem ile konuşurken bahsi açıldı. "Erkek olmak kolay, kadın olmak zor zanaat" de ve keşke erkek doğsaydım dedi. Geçerli sebebi hayat yükünün daha az olduğunu düşünmesi.

Sizce erkek olmak 1-0 önde başlamak mı demek, erkek doğsaydım dediğiniz anlar oldu mu?
Keşke erkek doğsaydım diyen kadınların sebepleri neler?
Cevapla