Kız olsalar bu yükü kaldıramazlardı. Bizi anlamaları için ergen bir kız olmalılar çünkü çocukken ailen pek seninle uğraşmayabiliyor ama ergen bir kızken kesinlikle erkeklere göre daha çok çifte standart yaşıyoruz. Benim annem 2 kız doğurdu bizi genellikle annemle büyüdük yani mesela ben bu yönden şanslıydım çünkü erkek gibide serbest olabildim ama babamı görmeye gittiğimde gözlemlediğim diğer çocukları kızlı erkekli ve babam onlarla daha çok ilgilenebildiğinden erkekler izin almaksızın dışardayken kızlar dershane için bile hesap veriyor ve erkeklerin zaten ders çalışmadığı tembel olduğu bilindiğinden kızlara babam sürekli ders çalıştınız mı diye soruyor. Oysa erkeklere sormalı onları darlamalı. Kızlar zaten çalışıyor ki. Babamla bir saat bile oturmak benim için sıkıntı. Nefes bile zor alıyorum. Sadece kendi aile konumumdan örnek vermiş oldum ama brn çok kişinin evinde kaldım çok aile gördüm. Kızlar evlenince başlarını açıyor. Neden? Çünkü belliki zorla kapanmış. Hadi bir ikisini kocası açmış. Mesela bir gün dayımla arabada gidiyorduk "arabasını bir erkek sürüyordu" demişler akrabalarımın kulağına. Art niyetli bir söz. Ya da bir gün hiç aramaz ya bir arakadaşım evden çıktım çantamla dershaneye yürürken " sana da simit alayımmı" demeye aramış. Beni kulağında telefon telaşla yürürken gören teyzem. Betül bir gün kulağında telefon yürüyordu nereyeyse seslendim duymadı diye herkese bu şekilde anlatıyor. Bu hikayeyi bu şekilde anlatması da aslında birileri ima yapsın diye. Ve benim bu halde gördüğüm baskı en sivrisinek can acıtmazı
Hayatın yükünü omuzlarında taşımadıklarını düşünüyorlar. Şöyle anlatayım ; Benim bir arkadaşım vardı. Oğlanın babası ultra zengin. Laz müteahhit bunlar. Deniz de kum bunda para. Bir de ablası vardı bunun. Her zaman derdi ki '' Babam tüm mirasını bana bırakacak. Ablama kocası bakacak. '' . Onlar da erkeklere önem verilirmiş. Babası , amcasının oğluna 5 tane trabzon burması takmış ablasına bir tane takmış düşün. Neyse bunları aklında tut diye anlattım. Bu arkadaş ama Dünyaya kız olarak gelmek istiyormuş. Çünkü bir aile bakması gerekmeyecekmiş. Kocası ona bakacakmış. Askere falan da gitmeyecekmiş
@Prensisli Ya biraz da yapı meselesi. Doğu da ve Karadeniz de mesela erkekler çoğunlukla daha çok sevilir. Ama biz Egeliyiz. Biz de kızlar daha çok sevilir, sayılır. Bölgeye göre de değişiyor. Senin baban dediğin gibi duygusal demek ki
Çoğu konuda say say bitmez, burada mesaj gelmeme derdi olmaz, mesaja boğarlar onu da dert ediyonuz, karşı cins bulamasanda istemeye gelirler, yolda kal bir sürü araba yardım etmeye çalışır, falanca sırada sen geç öne diyen olur, otobüste koca koca adamlar bile kalkar sen itiraz etsen bile otu otur derler, cinsellik sorunu hiç yok zaten hangi erkeğe sevişelim dese kabul eder (bu bakireler içinde geçerli tam ilişki olmayacak ha dersin çağır istediğin erkeği keyfine bak), cinsellik konusunda güzel, seksi olmana bile gerek yok zaten, üstüne bir de para, hediye bile alır, hatta bu cinsellik konusunda köle fantezisi erkekler çoktur istersen onlardan da çağır, büyükle evlenmek doğaldır hatta çok büyükle evlenmeye bile çok sorun eden olmaz, artık küçükle evlenene de bir şey diyen yok, zengin koca bulma ihtimali hep vardır, boşandın mı, eşin mi öldü bir sürü evlenmek isteyen çıkar ama evlenmesen de zaten en karlı medeni durum dul olmaktır. Daha çok sayarım yetsin.
Tek sorunları regl onada alışıyorlar en fazla 10 sene sonra azıcık regl geciksin niye olmadım diye dert ediyorlar. Bir de kıl tül alma da biraz sıkıntı ama o da pek zaman almıyor zaten, icabında lazer epilasyon var. Bir de katı töreli va bazı gıcık aileye düşebilirler ya da kocaya onlara da Allah sabırlar versin. :)
Bunu diyen erkek usengectir ya. Bak şimdi bı erkek düşünsün bunu , kızsın ; Ailen çok serbest bırakan tiplerden değil Laf söz olmasın diye hep dikkat etmen lazım 2 dk lik zevk için gözünü karartmaman lazım ki burası bence en önemli kısmı Mini etek giysen bakarlar Dar giysen bakarlar Laf atarlar Bazıları zaten giyemez Her ay regl olursun tek kötü tarafı çok ağrın varsa (bu arada kızlar , regl dönemi çok ağrı çekiyorsa iz düzenli olarak egzersiz ve spor yaparsanız ağrı cekmezsiniz) Daha sonra yemek bilmek zorundalar Ev temizlemek zorundalar Evlenince koca iş yapmaz kadın yapar çalışsa bile Çocuklara da kadın bakar çoğunlukla Adam açar bacağını uzanır koltuğa dünya ona güzel Kadın hep düşünmeli , hep üretmeli, hep birşeyler bulmalı... Bu yüzden kadın olmak zor
Bütün erkekler aynı değil. Ben mesela yalnız yaşıyorum bütün ev işlerini yapıyorum işten gelip zor olsa da oluyor bir şekilde ama siz kızlar dünyanın bütün yükünü kızların çektiğini sandığınız sürece mutlu olamazsınız. Asıl zor olan sevgisiz yaşamak.
Eşim olacak kişi ev işlerini bilmiyorsa o ögrenene kadar yaparım biliyorsada yapmam. Zaten işden gelip ev işi yapmak zor. Ben ev işi konusunda hak veriyorum zaten zor iş. Fakat her zorlukta bir kolaylık vardır. Önemli olan yaptığın işin kolayını bulabilmek. Birde iş ne olusa olsun gözünde büyütmemek lazım. Ben sözümün yine arkasındayım kızlar bazı konuları çok abartıyor. Madem ki zor evlenmezsin diğer konularda da takmazsın. Çalışırsın kendi ayaklarının üstünde durusun kimse sana karışamaz. Şu konu da bir gerçek ki biz toplum olarak çok baskıcıyız.
hehhh tam bugunki sohbette denk geldi anlatayım kısaca, bugun genç bir kardeşimiz keşke kız olsaydım dedi, neden dedim, ne güzel 5dk yer ömür boyu yatardım dedi :D olm ne diyorsun manyakmısın dedim, yalanmı abi dedi, kankam ayhan hemen cevabı verdi, yalarım dedi, sen kız olsan karpuz gibi a... olurdu diyede ekledi, rezil herifler demek sureti ile konuyu kapadım :D
bu konu üzerinden anladığım şey şu, bunu beyan eden erkeklerin tek düşüncesi çalışmamak yan gelip yatmak ve koca parası yemek gibi şeyler :D
Kız olarak doğmak güzel. Ben kız olarak doğmak isterdim ama cahil geri kafalı bir ailesi olan kızın hayatı zehir gibi geçer. Zorla başını kapattırırlar, erkeklerle konuşmasına izin vermezler, evden dışarıya çıkarmazlar vs. Ben kız olarak doğup dilediğim herşeyi özgürce yapabilmek isterdim. Kimseye de hesap vermek istemezdim. Tabi bu ülkemizde tamamen ütopik bir şey
Genelde babalarının prensesi olurlar. Erkek haklı olsa bile babası kızının yanında durur. Çalışma mecburiyeti yoktur. Erkekler patronlarının, müşterilerinin dırdırını çektiği gibi, evde de karısının şikayetlerini dinlemek zorunda kalır. Evde eğer erkek tamir gereken şeyleri halledemiyorsa, erkekten sayılmaz. Parası olmayan erkeğe adam demezler. Çalışmayan erkeğe adam demezler. Erkek çirkinse, diğer erkeklerden bile 3-0 geride başlar. Erkek fit değilse, adam yerine konmaz. Erkek ne yapsa, kadına yaranamaz. Kısacası, erkek yapandır, kadın isteyen.
Kız olarak doğmanın iyi bir yanı yok, her ay acı her gün dışlanma her hafta kıl her gün kolay şekilde hasta olduğu için kendini korumak Her zaman ezilmek, cinsel obje gibi görülmek Berbat bir şey bu. Bunun kesinlikle iyi bir yönü yok keşke erkek olsam.
Okuma derdin yok. Babanın salak saçma herşey benim istediğim gibi olsun derdi yok ilişkide "seviyorum" demen seni nikah masasına kadar götürüyor. 2 damla gözyaşı ile dünya ne istersen yapıyım derdinde. Evlensen erkek üzerinden geçinirsin boşansan nafaka alırsın. Bir erkeğe canın sıkıldığı için taciz etti desen direkmen dövecek bir toplum var. Ve düşünsene çoğu konuda eşit olmana karşı hatta üstün "yine de zor durumdayız, eşitlik istiyoruz" yapabiliyorsun. Zorluğu yok demiyorum iyi yanları bu.
Öncelikle cinsiyetimden memnunum. Herşeyin muhakkak mantıklı bir açıklaması vardır. Ben erkeklikten memnunum da , başka şeylerden memnun değilim. Örneğin erkek ağlamaz , niye ağlamasın , o insan değil mi , onun da canı ağlamak istemeyez mi... Kızların ki can da , bizim ki patlıcan mı...
İlişkiler, bence kızlar istediğini seçiyor. Erkek istese bir kız bulamıyor, kız istese birçok erkek oluyor tabii onların niyeti başka kötü erkekler. Fakat iyi erkekleri de kızlar seçiyor yine. Gerisinde hayatları zor, her şeyde bir kısıtlanılmışlık var...
gelecek kaygısı yok çalışma zorunluluğu yok erkekleri kandırmak daha kolay sadece bakım ve sporla etrafında yüzlerce erkek ama bir erkeğin etrafında yüzlerce kız olabilmesi için ya zengin ya da aşırı yakışıklı olması lazım kızlarda ise biraz güzel olsa yeterli
Abazanlar genelde öyle der. Tanrıya he rgün şükretsem azdır beni aşağıl yaratmadığı için. Sonuçta yaratılışımı ben seçmedim başka şekildede var edilebilirdim. Toplumsal kabuller kadınları genelde kayırsada doğa onları acımadan kırbaçlamaya devam ediyor.
Herkes biriyle evlense binlerce kişi boşta kalıyor..
Kaldıki kadınlarda yaşlı oranı daha yüksek çünki daha uzun yaşıyolar...
Kadınların önemli bir kısmı meslek be hayat görüşü olarak fuhuş ve zina ediyor...
Yani evlenecek genç kız 18-35 çok az ken..
18-35 yaş arası yalnızlık çeken erkek sayısı çok fazla..
Ve yaşlıları kadınlar gibi şanslı değil..
Kendi başlarına terkediliyor..
Sosyal hak be güvenceleri çok daha az..
Ülkemizde erkekler; daha kısa yaşamasına ve kadınlara oranla daha çok yıpratıcı ve riskli işlerde çalışmasına karşın /daha geç yaşta\ emekli olma sınırları var..
Kadınlar ise aynı işte çalışan erkeklere göre daha konforlu ve yaptığı işler açısından ise daha rahat olmalarına, ve daha uzun yaşamalarına rağmen../daha genç yaşta\ emekli olma sınorları var...
Hukuksal hak ve güvence ve devlet hizmetleri olarak bile cinsiyet adaletsizliği var..
Eğer 100 kıza bir erkek düşseydi şimdi sosyal hak ve güvenceler olarak, hukuksal olarak veya sosyokültürel değerler olarak ezilmezdik, hiç olamaz ise eşit haklara sahip olabilirdik..
Türkiye değil yeryüzünde geçerli bir kanun olduğu için. Anlam aramamak gerekiyor malesef.. erkek misin evet o zaman anlamadan uyulan kurak ya da adaletsizligin timsali. derin mevzu dediğin gibi anlat anlat bitmez
Aklonı kullanan ve toplumu gözlemliyen bir insan "erkekler güçlüdür, mutludur be her konuda üstün hak ve hizmetlere sahiptir, kültürelmmanada hep üstün olmuitur" demez...
Çünkü bu bize inandırılmak istenen bir yalan..
Yasalar, tarih, istatikler ve olaylar bize tam tersini söylemekte...
Peki, izlediğim o belgeselden sonra; gerçekten benim tek başıma girdiğim konuların dünyanın başka bir tarafında yankılandığını görünce bunalımlarım biraz dindi..
Ben de tam tersini düşünürüm hep. Kıl-tüy alma derdi yok. Her gün farklı kıyafet giymeye çalışma derdi yok. Güzel görünme çabası yok. Kilo verme veya kilonu koruma derdi yok. Regl olup kıyafet ve karın ağrısı derdi yok. Ev temizliği, çamaşır, bulaşık, yemek derdi yok. Gecenin bu saatinde nerdeydin diye hesap sorulmaz. Kısa etek tahrik eder diyenin yok. Tecavüz gibi iğrenç bir şeyin korkusunu çekmezsin. Daha hangisini sayayım ki
Bak mesela kız olsaydım daha bebekken genital sakatlama uygulamasına maruz kalmazdım Bir çok insan sünnet denilen uygulamanın gerekli olduğunu zannediyor Gelenek adı altında beyinleri yıkanmış Ama kızlarda? Kızlarda öyle bir olay yok Bir tarafları kesilmeden sapasağlam büyüyorlar
2
2 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Kızlar namus kavramından şikayetçi Ben de şikayetçiyim Ayrıca benim gerekçem var www.cumhuriyet.com.tr/.../..._1_olu__2_yarali.html Bilin bakalım haberdeki 2 erkek kimin için birbirini öldürmeye çalışıyor? Hani namus kavramı bir tek kızlara yüklenmiş ya Çünkü erkek namusuna sahip çıkmazsa adı ga. vata go. doşa genişe çıkıyor Toplum böyle etiket yapıştırıyor erkeğe Şimdi haberi okuduysanız haberdeki kadının yeni aşklara yelken açacağının farkındasınızdır zaten 2 erkek öldü gitti kime ne? Ben yeni bir koca bulayım yeter hıh!
Kız olsam demeyin regl dönemi var, cocuk dogurması var, baba evinden ayrilip evlenmesi var, ağdası var, kuafor bakimi var, alısverisi var, kiyafet kombin derdi var, gece disari rahat cikamamasi var, adı cıkıcak diye yapamadigi bir sürü sey var.. var da var
bunların çoğunu bizde yapıyoruz sünneti dile getiriyormuyuz prostatı bel soğukluğu. ereksiyon geçirememe erken boşalma dışımızda olan üreme organı uygun güvenilir kız arama ev geçimi erkek olmanın. sorumlulukları evleneceksen eşine uygun bir koşul hazırlama kendini yetiştirebilme
Şimdiye kadar hangi kıza soruldu acaba evin var mı araban var mı yatın var mı ne kadar maaş aliyon vs vs sanki saraydan prenses alıyoz ya baba evinde de eli sıcak sudan soğuk suya degdirilmiyor e çocuğu da biz doğurak sizin 9 ay hamilelik varsa bizimde askerligimiz var
Vermiyen kizlara sinir olup , " keske ben kiz olsaydim saga sola herkese veririm " demesidir. Kizlarin 1-0 hicbir konu yok. Erkeklerin ayri kadinlarin ayri yaratiliş geregi yapabildigi veya yaparken zorlanmadigi konular vardir. Turkiyede de erkeklerin boyle olmasinin sebebi ulkedeki zihniyettir. İyi günler. Like atip beğenin ozelden de mesaj atin kizlar <3
kadınlar daha becerikli daha estetik genel olarak, hanım hanımcık olursan sevilirsin zengin sadık iyi olan bir eş bulman kolay ama kötü kız olsan da yine para yersin falan filan. cazip geliyo ama tabii tüm kadınlar aynı durumda degil bekara karı bosamak kolay olmadan bilemeyiz :D
Dünya kadae malın olacağına fındık kadar.. olsun yeter en azından iki üç çocuk doğurursun haftada bir kaç kez cinsel ilişkiye girersin ay başı bilmem ne diye geçiştirirsin sabah kalkarsın 11de 12de yemek yapar temizlik yapar gün boyu evde pineklersin elektrik dogalgaz su kömür kira okul masrafı ev masrafı karı masrafı ödemezsin
Cunki onlar kadin olmanin getirdigi zorluklari bilmiyorlar. Mesela dogum yapmak ev isleri camadir buladik birde calisan bir anneysen yandiginin resmidir ev is cocuk temizlik yemek utu vsvs uzar gider bu liste simdi dusunun bakalim kim sansli?
O kadar fazla var ki.. okuldan mezun oluyosun iş bulamıyosun, ne okuyacagına cok fazla karar veremiyosun çünkü insan düşünüyo ben ne yapamam ki? ne mesleği yapamam ben asıl soru bu yani?
Akilliari sevgili olaylarinda olan kisiler icin gecerli o cunku kadinlarda bu konuda olanak daha fazla ama ben istemem cunku zaten istemiyorum ve erkek olunca bu gibi olaylar söz konusu bile olmuyo tam benlik 😂
En sonunda bu iğrenç yere kayıtlı kullanıcı olup hem deatek vermiş oluyorum reklamdır mesaj yanıtlıyarak olsun vs.. Hemde iğrenç ortamına maruz kalıyorum deyip sildim çok şükür...
Bağımlılık işte sana biri mesaj atınca muhtemelen beyin doğamin salgılıyor.. Onun ile ilgili..
Onun dışında mesaj aldığım bir uygulama olmayınca işte..
Kız olmak çok kötü her ay regl olup ağrı çekiyoruz ve bütün ev işlerini ben yapıyorum abim hiç yapmiyo ve erkeklerin ders çalışmaya daha çok zamanları oluyo doğum var bide ayyy
Aşk ilişkilerinde kız isterse olur ama bütün ceremeyi erkek çeker git konuş tanış ama o ne yapsın hayirrrrrrrrrrrrrr bütün çaba boşa
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Su kızlara bir bakin mk ne ozentilenecek yani var ki bir regl olurlar mübarek sanki bana f35 pilotu gibi teip atıyor dünya onların etrafında dönsün en güzel o olsun 5 saat makyaj 😅aman aman erkek olmak iyidir
Mesela iş bulma konusunda, toplumsal ayrıcalıklar konusunda, mesela sevgili bulma konusunda mesela bizim üzerimizde daha fazla sorumluluk var çok şey sayarımda neyse.
Daha fedakar ve cesur Cogu çalismak zorunda değil Erkekler gibi fazla kafaya takmıyorlar hayattan zevk alarak yaşıyorlar bütün erkeklerin çoğu onlerinde köpek oluyorlar daha ne olsun
Kız olmak dünyanın en güzel şeyi bence en çirkininde bile Adriana Lima havası var peşinde bir düzine abaza olunca böyle oluyo tabi bu bir keriz parasını ye
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kız olsaydım olgun bir kadınla french kiss yapmak isterdim. Bir de masturbasyon ve orgazm olmak isterdim acaba nasıl bir duygu klitoris için?
En İyi Cevaplar