'Bende şans olsa erkek doğardım','Bende şans olsa kız doğardım' dediğiniz durumlar oluyor mu?

'Bende şans olsa erkek doğardım','Bende şans olsa kız doğardım' dediğiniz durumlar oluyor mu?
Biz kızlar sık sık deriz, peki erkekler? Diyenler gerçekten varmış sanırım.. Yoklayalım onları..
Evet dediğim durumlar oluyor
Hayır demiyorum..
Fikrim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
'Bende şans olsa erkek doğardım','Bende şans olsa kız doğardım' dediğiniz durumlar oluyor mu?
Cevapla