Kızlar hep der ya "keşke erkek olsaydım" peki ya beylerin hic "keske kız olsaydım" dedigi olur mu?

evet beyler kizlarda olan sizde olmayan ozellikler var mi keske kız olsaydim dedirten
Kızlar hep der ya "keşke erkek olsaydım" peki ya beylerin hic "keske kız olsaydım" dedigi olur mu?
Cevapla