Bazen diyorum ki keşke erkek olsaydım sizde böyle diyor musunuz kızlar?

Ne kadar rahatlar valla regl derdi yok kısıtlama yok istediği gibi gezerler fazla kafaya falan takmazlar ohh ne güzel ev işleri üzerlerine kalmaz

Zaten babamda benim cinsiyetim belli değil iken anamın karnında beni oğlum diye sevmiş hahaha

Bazen diyorum ki keşke erkek olsaydım sizde böyle diyor musunuz kızlar?
Cevapla