Bir erkek kendini kadın gibi hissediyorsa östrojen takviyesi alıp daha da kadınlaşmaya çalışıyor.
Neden testosteron takviyesi alıp erkek gibi hissetmeye çalışmıyor?
Bir erkek kendini kadın gibi hissediyorsa östrojen takviyesi alıp daha da kadınlaşmaya çalışıyor.
Neden testosteron takviyesi alıp erkek gibi hissetmeye çalışmıyor?
Onlar kendini öyle hissediyor yani yanlış bir bedende hapis olmuş ve senin söylediğin çok saçma mutlu değiller ve bir çoğu piskolkjik sorunlar yaşıyor intihara kadar olmak istediği bedende olmak istiyorlar örnek mika raul o da erkek ama diş görünüşü kadın canım sıkıldı bir cinsiyet değiştirme yapayım diye demiyorlar uzun bir tedavi ameliyat ve piskolkjik destek veriyorlar ömür boyu hormon ilacı almaları lazım yani hormon bloker çocuk sahibi hiç bir zaman olmazlar ona rağmen cinsiyet değiştiriyorlar zaten
Ya kardeşim neden eksi yönde koşuyorlar onu merak ediyorum. O bedene ait hissetmek için neden çaba yok?
"Yanlış bedendeyim Leanordo DiCaprio'nun bedeninde olmalıydım." diyen bir insana şunları der misin;
- Estetik yaptır, saçlarını boyat, çeneni düzelttir, kişiliğini değiştir, saç ektir vs.
Yoksa ona bedenini sevmesi ve onu geliştirmesi gerektiğini mi söylersin? Neden bu insanlara doğru telkinlerde bulunmak yerine kendilerine eziyet etmelerine destek veriyoruz?
Bir kız çocuğu "Yanlış bedendeyim erkek olmalıydım." demez sen ona "Hangi cinsiyette olmak istiyorsun?" diye sormadıkça. İnsanlara yardım mı ediyoruz yoksa zihinlerini mi sulandırıyoruz?
Sen onunla mı kıyas yapıyorsun yanlış bedende olmayı onlar seçmiyor ve senin anlattığın ayrı bir şey sen benim anlattığım ayrı bir şey gerçekten her şeyi yanlış biliyorsun asıl sen bu dediğin sözden köstek oluyorsun sen gerçekten saçmaladın insan piskolkjinden anladığını sanıyorsun ama bir şey bildiğin yok binlerce insan bu yüzden intihar etti anlamadıkları için zorla bir insanın o bedende kalmasını bekliyorsunuz onlar için kötülük değil mı bencilce düşünme şekilin var doğduğundan beri o çocuk idrak ediliyor yanlış bedende olduğunu sen ve ben dememe gerek yok kendi akılı var düşünme şekli var neden o piskolkjik test yapıyorlar cinsiyet değiştirme ameliyatı yapmak istediklerinde biraz araştır derim İnternette bak neler yazdığını çok yanlış düşünme şeklin var bunu bilmeni isterim
Neden konu cinsiyete gelince her şeyi farklı algılama peşindesin? Bir köpeğin miyavlaması ve bir kedinin havlaması ne kadar normalse bir insanın cinsiyetinin farklı olduğunu düşünmesi de o kadar normal. Kaybolmuş bir insana kaybolduğu yolda ilerlemesini söylemek toplumsal dayanışma örneği midir?
Biri kendini küçük bir kız çocuğu olarak hissettiğini söylese onunla ilişkiye giren insan sübyancı olur mu? Nasıl bir hayal dünyası bu ya
Psıkolojı yetıstırılme tarzı cok onemlı. Herkes aynı derece de saglam bunyeye sahıp degıl bıcoguda ergenlık donemınde kesfedıyo cınsellıgı meraktan farklılıktan yonelıyo bu tur olayları normallestırmek yerıne egılımını daha sonra yıne degıstıren bu durumdan kurtulan veya pısman olan ınsanları konussalar daha yardımcı olur bu yoldakılere
Cevap
1Cevap
Aslında küçüklükten gelen bişi bu bence küçükken ailesi etek giydiren erkek arkadşım var şu an kadın yetiştirme şekli çok önemli
Zeka düşüklüğü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?