
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılAslında insanlar buna uygun ortama hazırlandı.
Genetiği değiştirilmiş gıdalar, ürünler ile zehirlenmiş bedenlerden kalıtsal aktarımlar oldu. Radyasyon ile de aynı durum oldu. Üstüne kimyası bozulan vücutların hormonal dengeleri de bozuldu. Basın, yayın, sosyal medya, fikir akımları, derin bir küresel hipnoz seasıyla insanların mental ve ruhsal olarak zehirlenmesine ve insanların en sonunda maalesef bu hale gelmesine sebep oldu. Bir çoğu bunun farkında değil; çünkü bazı şeylere bazı söylemlere inandırılarak ve hormonal bozukluklarla da bunu destekleyerek kendi kendini hipnoz etmekte insanlar…
Dünya ilginç bir yere doğru gidiyor…10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Açıklayayım hemen. Zaten başta eşcinsel olan insanlar cinsiyetlerini değiştirmek istiyorlardı ama muhtemelen bu ya çok pahalıydı ya da ülke şartları ve aile şartları nedeniyle onlar için bir engeldi ama artık günümüzde bu tür şeyler daha bir kolaylaştı desteklendi olması gerektiği gibi. Homofobik insanlar buna hastalık der ama kimse kimsenin hayatına karışamaz karışmaya hakkı da yok. Cinsiyet değiştirenler cinsel yönelimleri farklı diye değiştiriyorlar.
01 Yorumla- +1 yıl
Yanlışın var eşcinsel olmakla cinsiyet değiştirmenin hiç alakası yok ya erkeksindir yanlış bedende doğmuşsundur ya da kadınsındır yine yanlış bedende doğmuşsundur sadece o bedenden kurtulmaktır son çare. Eşcinsellik hem cinsinden hoşlanır o çok farklı bir şey. Ama yinede düşüncelerin güzel. Bende trans erkeğim
- Aile & Toplum konusunda 860 cevap paylaştı.
+1 yılBir insan kendini taşıdığı bedene ait hissetmeyebilir. Bu doğuştan gelen bir şeydir. Bu tür insanlara transseksüel deniyor. Maddi imkanı olan kişiler bir operasyonla ve hormon tedavisiyle cinsiyetini değiştirebiliyor. Düşündüğünüzün aksine bunun başka bir sebebi yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle ay ben cinsiyetini değiştireceğim diyen herkes cinsiyet değiştirme ameliyatı olamıyor. Bunun için önce psikolojik bilmemne testleri falan yapılıtor. Hormon tedavisi ya da ameliyat başlamadan önce de gerçekten o cinsiyeti içinde taşıyor musun buna bakıyorlar. Herkes ya dinden dem vurmuş ya saçma sapan analiz kasmış ama fikir sunarken hiç merak edip de nasıl oluyorlar bunu diye araştırmamış. Eskiye oranla daha fazla mi bilemem ama fazlaysa bile bunun sebebi artık bir şeylerin değişmesi ve lgbti nin var olduğunun kabullenilmesi. Eskiden tamamen görmezden geliniyordu bu insanlar ve oldukları gibi yaşaamıyorlardı.
01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
62Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılÇünkü kendilerini o cinsiyete ait hissediyor olabilirler kendi bedenleri olduğu gibi kendi kararları ben her zaman destekliyorum insan özgürce istediğini yapabilmeli
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılBu bir hastalık değil bu kişinin kendi tercih edebileceği bir şey de değil buna yönelim de diyemeyiz aslında uyum diyebiliriz mesela bir kişi anne karnında erkek şeklinde düşebilir ya da kız hiç fark etmez ama daha sonra herhangi bir komplikasyon oluşur bazı yetersizlikler bazı SORUNLAR ve daha sonrasında kişi dünyaya evet kadın ya da erkek olarak gelebilir ama buna göre hissetmez ve sonradında Siyet uyum ameliyat olur ve gerçekten aslında hissettiği taşımak istediği cinsiyete geçiş yapar Bu bir suç değildir bu bir hastalık değildir bu bir sadece uyumdur oldukça normal Türkiye’de bunu ders olarak göstermezler hatta lafını bile edemezsiniz ama ben bunu ders olarak gördüm benim de önyargılarım vardı yıktım şimdi böyle insanlar ile arkadaşlık ediyorum bence gayet iyiler üstelik kendilerini çok daha iyi olgunlaştırmış oluyorlar ve gerçekten çok güzel ya da yakışıklılar ilginç şekilde.
10 Yorumla
+1 yılSence neden değiştiriyorlar? Abi böyle saçma soru mu olur? Kendini o bedene ve cinsiyete ait hissetmediği için değiştiriyor. Ve bunun son yıllarda olmasını sebebi tabiki teknoloji. Eşcinseller hep vardı ama ameliyat olup cinsiyet değiştirme gibi şansları yoktu yıllar önce. şu an bu teknoloji sayesinde insanlar neyseki mutlu hissedecekleri bir bedende yaşayabilecekler. 🙏🏻
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanların cinsel yönelimleri ve radikal kararları kesinlikle kendilerini entrese eder bence.. Bu durumun içerisinde bulunmadığımız için sanırım onları %100 anlamamız asla mümkün değil.. Ben saygı duyuyorum yönelimlerine.. Kendilerini o şekilde tamamlanmış hissediyorlar belli ki çünkü aksi halde kimse bu kadar büyük olaylara kalkışmaz kolay kolay.. Keyifli akşamlar.
10 Yorumla
+1 yılHala buna tercih diyenler var arkadaşım kim böyle birşeyi tercih eder bir zevk bir heyecan uğruna düşünün ki erkeksiniz ama kadın bedeninde hapsoldunuz düzeltmek için uğraşmaz mısınız? Bu olayda böyle ve eskiden böyle ameliyatlar daha zordu bir sürü riski vardı vs ondan dolayı belki ameliyat sayısı bir tık artmış olabilir ama belki pek böyle olduğunu sanmıyorum tabi ben sadece şu an görünür olmaktan korkmuyorlar bu kadar basit
10 Yorumla
+1 yılŞöyle anlatayım;
1- İnsanın kadın ve erkek hormonları vardır. Hangi daha baskınsa cinsiyeti o oluyor, önceden insanlar buna utanıp çekiniyorlardı yargılanma korkusuyla. Şimdi ise kimse kimsenin hayatına karışmıyor, bu yüzden herkes kafasına göre takılıyor.
2- İnsanlar farklı zevkler arıyor, farklı şehvetler arıyor bu yüzden cinsiyet değiştiriyor.
Yanlışım varsa düzeltin 🙏🏻10 Yorumla
+1 yılKendini beğenmediği için. Unuttukları bir şey var o da sen ne kadar bedenin cinsiyetini değiştirsen değiştir ama ruhunun cinsiyeti daima aynı kalır. Örnek veriyorum bir erkek bedenen kadın cinsiyetine geçti ama ruhunda hala bir erkek onu ne edeceğiz?
05 Yorumla- +1 yıl
Ya siz gercekmisinz harbi nasıl cehalet dolu bir açıklama kendini beğenmeyip insanlar neden cinsiyet değiştirsin gider normal estetik olur. Kolay birsey gibi kendini beğenmedikleri için diyor 😀. Ruhun neyse osundur er ya da geç olumunede olsa ruhunu bedenine yansıtmak zorunda nasıl birsey olduğunu bilemzsin
- +1 yıl
@ooosssmmmaaannn Jenerasyon farkından dolayı anlayamadığınız için böylesine bir konuyu bile cehalete vurmanız gayet mantıklı. Bence herkesine düşüncesine karşı saygılı olursanız insanlarla çok daha iyi iletişim kurabileceğinize inanıyorum.
- +1 yıl
İnsanlar bilmedikleri hassas konular üzerine yanlış bilgi veriyorsa buda büyük bir saygısızlıktır. İkimizde gayet saysız kişileriz sorun yok
- +1 yıl
@ooosssmmmaaannn Bu benim kendi düşüncem sizi ilgilendirmez ayrıca soruda "sizce" demiş bu sözcüğün ne anlama geldiğini biliyor musunuz diye sorguluyorum.
- +1 yıl
Bakış açın asla değişmeyecek hep bir detaylara takılacaksın. Eyvallah
Çok zekasızca bir soru. Doğuştan gelen cinsiyetlerinden memnun olmadıkları için ruhları o cinsiyeti kabul etmediği için başka ne için olacak. Bir de argo olcak ama bu ülkedeki insanlara ne girip çıkıyorsa artık konu cinsiyet beden cinsel yönelim olunca sebepsiz nasıl da öfkeleniyorlar ya hazmedemedikleri şeyler olmalı
01 Yorumla- +1 yıl
Nasıl güzel anlattın
+1 yılCinsiyet değiştirebilirler bunda bir sorun yok mesele sakallı kişilerin makyaj yapması bunun bir sapkınlık olduğunu düşünüyorum fazlasıyla erkeksi görünmelerine rağmen bunu yapıyorlarsa bence bu ve türevleri sapkindır
00 YorumlaCinsiyet değiştirme diye bişey mi var sadece görüntüleri değişiyor ne biri çocuk doğurabilir ne de çocuk doğurtmya vesile olabilir boş işler çevremde de var insan hayret ediyor nasıl psikolojik sıkıntıları varsa artık
00 Yorumla
+1 yılSapkınlık, vazifesizlik, inançsızlık, boşluk..
Bu yaptıklarının cezasını bilseler, akıllarından bile geçirmezler..
#Vesselam30 Yorumla
+1 yılKadınlar erkek, erkekler de kadın hissediyor o yüzden. Kimsenin zevk için bunu yapacağını düşünmüyorum
30 Yorumla
+1 yılBence bunun birçok nedeni var. Çocukluktan geçen bu zamana kadar gördükleri birçok şey etkileyebilir. Cinsel yönelimin de aynı şekilde olduğunu düşünüyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
O zaman dünyadaki bir çok insan cinsiyet değiştirmeli
- +1 yıl
Bence çocuklar yetiştirilirken daha dikkatli olunmalı.
Ben aşırı itici ve iğrenç buluyorum. Nedenini bilmiyorum bilmek de istemiyorum çünkü bana bişey katacağı yok. Bos bilgi yani hatta bilgi bile değil.Öyle insanların kafaları boş.
00 YorumlaDoyumsuzluk. Artık bu dediğime hangi açardan bakarsanız bakın. Bence bunun adı doyumsuzluk. Belki nefsleri farklı birşeyler istemiştir. Varoluşun ötesinde bir günah.. beğenmemezlik. Doymayışlık.
00 YorumlaDüşüncem çok yönlü ve karmaşık bir süreç olabilir, yaşam tarzı, çevre, eğilimler zamanla cinsel tercihin bir taraftan diğer tarafa kişinin zihninde evrilmesine neden oluyor gibi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılSelam bebişim😚
Bence hormonal bozukluk ya da bazı psikolojik problemden dolayı olabilir bu ciddi bişiy sonuçta10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 345 cevap paylaştı. Aslında bu ameliyatlar bir çok doktorun onayından geçmeden yapılmıyor. Özellikle psikolojik muayene önemli diye biliyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
Evet öyle 1 ile 1 buçuk yıl sürüyor
- Aile & Toplum konusunda 737 cevap paylaştı.
+1 yılKendilerini öyle hisseden insanlar, başka insanların da bunu yaptığına şahit olunca cesaret alıp o da yapıyor.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yıl00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılKimse halinden memnun değil ki bende erkek olmak isterdim şahsen ama yine de kalkıp bir sürü operasyon geçirip cinsiyet değiştirmem
00 Yorumla
+1 yıldemek ki mutlu değiller ki değiştiriyorlar çünkü kendilerini karşı cinsteki bir birey olarak görüyorlar sanırım beyinleri öyle hissediyor
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Aranıyorlar bulamıyorlar sonra karşı cinsiyette mi deniyorlar acaba :D Artık daha az tepki gördükleri içindir belki şişko.
00 Yorumla
+1 yılBunu ben de merak ediyorum valla. Bence psikolojik bir sorun bu ya. Yoksa sağlıklı bir insan cinsiyetini değiştirmek istemez bence.
00 YorumlaNe yersen/izlersen "o"sun...
Dikkat edin yiyip izlediklerinize...
Zihninizi xikmesinler...00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 888 cevap paylaştı.
+1 yılAslında onlar hep vardı ama bunu yapacak cesaretle paraları ve fırsatları yoktu
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 956 cevap paylaştı. Özentilik, farklilik yaratma cabalari, gündem olmak
10 YorumlaBence yeterince yaptıktan sonra sıkılıyor biraz da tersini yapmak istiyor
00 Yorumlavu duruma anormal bakanları anlayamıyorum gerçekten
00 Yorumla
+1 yılÇocuklukta maruz kalınan zorbalıkların beyinde bıraktığı yanlış kodlamalar.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılCan sıkıntısı, psikolojik şiddet, cinsiyet yönelimine ailenin baskısı vs. sanırım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAptal oldukları için 😅 kusura bakmayın ama ben bu durumu hiç hoş bulmuyorum Allah seni öyle yaratmış sana öyle bir beden sunmuş sen gidip Allah'ın verdiği bedeni değiştiriyorsun çok saçma bir durum ve hiç yakışmıyor yani tamam yakistiranlar var saygı duyarım ama bana göre hiç iyi bir şey değil ve ahirette bedenimiz dile gelecek elimiz dilimiz artık aklına ne gelirse benimle bunu yaptı günah /sevap işledi diye bize öteki tarafta şahitlik yapacaklar
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılYeni bir bedende daha mutlu olacaklarını düşündükleri için.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılona sadece gorsel degişim diyelim o kadar yoksa anatomi aynı
00 Yorumla
+1 yılBana hiç mantıklı gelmiyor. nasil bir duygu yaşıyorlar bilemem
00 Yorumla
+1 yılPsikolojik sorunlar olabilir. Doyumsuzluk, beğenememesizlik olabilir
00 Yorumla
+1 yılkendilerini beğenmiyorlar ama kusura bakmasınlar ama çok büyük günah
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Psikolojik bir sorun bu.. bilinç altında kalmış bir şey..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBi de bu handeden tokat yiyen sevda ile çıkıyor. Fıstık gibi kız ne hale gelmiş :/
00 Yorumla Sağdakiyle soldaki aynı kişi mi :o tıp baya ilerlemiş be
00 YorumlaHayatlarına mutlu olacaklarına inandıkları cinsiyetle devam etmek istiyorlar sanırım.
00 Yorumla
+1 yılDaha rahat oldu daha çok özgür olmaya başladılar ondan
00 Yorumla
+1 yılUlaşamadığı ete mundar diyeceğine edinmeyi tercih etmişler. Zekice 👄
00 Yorumla
+1 yılya piskolojik ya da hormonal yönelim filandır bilmiyorum
00 YorumlaCanı öyle istemiştir pek bir mana aramaya gerek yok
00 YorumlaSon dönemde çok var en son gıdalara bir şeyler ilave edildiğini düşünmeye başladım
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılBozuk oldukları için zaten böyle olduğumuz için bu haldeyiz yaa
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılKısacık ömrüm var niye her iki cinsiyeti tatmayayım kafasında olabilirler.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılLan bunun kadın Halide güzel erkek olmuş yakisikli olmuş. Ben kadın olsam Alsancak takı travestilerden beter olurum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAslında artmadı , haber alma organları arttı , yani en ufak haberi bile hemen duyabiliyorsun eskiden böyle bir şey pek olmadığı için dolayısı ile haberde alamiyordun , ayrıca artan nüfusu da saymak gerekiyor.
10 Yorumla
+1 yılHep meraktan oluyor bu..
Ya da gerçekten kendilerini karşı cins olarak mı hissediyorlar..
Hiç ilgi alanım değil, merak da etmiyorum..00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılLut kavmi. Sonları helak allah sapıtmasın kimseyi sapkınlık buna goz yuman da ak. p. escinselligi kabule ettiren ulkede.
00 Yorumla
+1 yılKendini atanmış cinsiyetine ait hissetmeyen insanların, ait oldukları cinsiyete bürünmesi bence kötü bi durum değil.
00 Yorumla
+1 yılKendini doğduğu andaki cinsiyetinde hissetmediği için
10 YorumlaHormonal durum bazen de istekli olmanın farklı halleri
00 YorumlaYeni dünya düzeni. 100 yıl içinde her sey degısecek yeni cinsiyetler türeyecek
00 Yorumla
+1 yılErkekler kadinlardan biktigindan bunun nazini cekecegime vurdururum daha iyi diyor heral
00 YorumlaBence insanlar aldığı iftiralardan vb yaşadığı zorluklardan dolayı değiştiriyor
00 YorumlaBende anlam veremiyorum
214 Yorumla- +1 yıl
Kapak fotondaki sen misin
- +1 yıl
Aleyna Tilki değil mi o😂😂😂
- +1 yıl
Uzaktan baktım kusura bakma ya yakınlaşınca senin olduğunu anladım.😂
- +1 yıl
Kapak fotondaki ciplak kizi diyorum profil fotondaki çöp zaten
- +1 yıl
Nasıl çöp ya güzel kız bence gayet benim hoşuma gitti şahsen ama tabi ulaşamam orası başka konu olsa da Türk kızları genel olarak güzel
- +1 yıl
Pakistanlıların ağzı sulanıyor canım ülkemde
- +1 yıl
Sapık pakistanlılar.
- +1 yıl
İki fotoda bana ait uzatma ayrıca benim fotomu eleştirmek ne haddine teşekküler @linkerboy1991
- +1 yıl
Ben eleştirmedim diğer çocuk eleştirdi
- +1 yıl
Çöp dedi diye ben düzeltme yaptım hayret bir şey ya
- +1 yıl
Hee tamam bana dedin zannettim pardon
- +1 yıl
Kadın vücudu kadar estetik bir şey olamaz zaten verdiğin mesaj güzeldi diye düşünüyorum
%90 özenti %10 hormon bozukluğu diye düşünüyorum
10 Yorumla- Devamını Gör (46)
Devamını Gör(91)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer