18 yaşındayım küçüklükten beridir böyleyim.
Bir bakkala ya da dükkana gidip de bir şey isteyemem.
Çok zor kalırsam ancak konuşabilirim.
Hep karşı taraftan bekledim konuşmayı önce o konuşsun sonra ben diye..
Birazda ailemden dolayı böyleyim onlar bir dediğimi iki etmediler..
Yaş ilerleyince de bunun yarını da var hep böyle olmaz dedim. Ne yapacağımı da bilmiyorum ?
Bir bakkala ya da dükkana gidip de bir şey isteyemem.
Çok zor kalırsam ancak konuşabilirim.
Hep karşı taraftan bekledim konuşmayı önce o konuşsun sonra ben diye..
Birazda ailemden dolayı böyleyim onlar bir dediğimi iki etmediler..
Yaş ilerleyince de bunun yarını da var hep böyle olmaz dedim. Ne yapacağımı da bilmiyorum ?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar