Öz güven sıfır. Girişken değilim.. Nasıl düzelebilirim? Ne yapmalıyım?

18 yaşındayım küçüklükten beridir böyleyim.

Bir bakkala ya da dükkana gidip de bir şey isteyemem.

Çok zor kalırsam ancak konuşabilirim.

Hep karşı taraftan bekledim konuşmayı önce o konuşsun sonra ben diye..

Birazda ailemden dolayı böyleyim onlar bir dediğimi iki etmediler..

Yaş ilerleyince de bunun yarını da var hep böyle olmaz dedim. Ne yapacağımı da bilmiyorum ?
Öz güven sıfır. Girişken değilim.. Nasıl düzelebilirim? Ne yapmalıyım?
Cevapla