Kendime hiç güvenmiyorum özgüvenim yok yani. ne yapmalıyım?

Ben çok asosyalim mecbur kalmadıkca kimseyle konuşmam çünkü insanlar bana hiç samimi gelmiyor. Etrafımdaki insanlar inek ve sıkıcı ama o insanlarda bir ego var anlatamam. Bense hiç güvenmem kendime. 20 yaşına geldim artık ve biraz mutlu olmak istiyorum. Bunun için de özgüven gerek. Sizce ne yapmalıyım?
Kendime hiç güvenmiyorum özgüvenim yok yani. ne yapmalıyım?
Cevapla