Çok asosyalim hiç öz güvenim yok ne yapmalıyım?

Merhabalar hepinize yaşım 18 ben çok asosyalim öz güvenim yok markete bile gitmiyorum sürekli evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum sonra hiç arkadaşım bile yok hatta telefon rehberimde bile arkadaşım diye kayıtlı bir kişi bile yok sosyal medya da kullanmıyorum ne Facebookum var ne mesengerım var ne instagramım var ne Twitterım var ne tiktokum var ne azarım var nede discordum var snapchat im bile yok sadece bir tek whatsapp yüklü telefonumda başka da bir şey yok hatta okulu bile evde açıkta okuyorum liseyi şu an hep evde ders çalışıyorum zaten sosyal anksiyete bozukluğum da var antidepresan hap kullanıyorum 4 aydır evde de bazen canım çok sıkılıyor dışarı çıkmak istiyorum ama oturduğum ilde biraz küçük bir yer gidecek mekan falanda yok çarşıda sadece Cafeler İnternet kafeler PlayStation salonları lokantalar ve dükkanlar falan var o kadar aslında evde bisikletim de var Ramazandan önce hep sürüyordum bisikletimi ama şu an Ramazan oruç tutuyorum dışarısı da sıcak bu yüzden bisiklet süremiyorum şu an aslında bilgisayarım da var ama bilgisayarım eski 8 yıllık bir bilgisayar sistem özellikleri de düşük içine hiç oyun bile yüklenmiyor kaldırmıyor yani bilgisayarımın içinde de hiç bir şey yok. Birde çok sessiz biriyim evde ailemle bile konuşamıyorum dışarıda da hiç kimseyle konuşamıyorum. Sizce ne yapmalıyım? Nasıl sosyaşleşebilirim? Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Çok asosyalim hiç öz güvenim yok ne yapmalıyım?
Cevapla