Çok yakın bir zamanda en çok güvendiğim ''kardeş'' dediğim birinden kazık yedim. Zaten ondan başka kimsem yoktu.. O gidince yalnız kaldım. Sanalda bile arkadaş edinemiyorum.. Ailemle sürekli sorunlarım var. Annem çok sert ve kırıcı konuşuyor ''Yalnız kalmayı hak ediyorsun.'' diyor. Babamda sürekli tersliyor... Hayatta tutunmak için bir dal bulmaya çalışıyorum ama günden güne kendimi daha kötü hissediyorum. O kadar kimsesizim ki kızlarsoruyara yazacak kadar kötüyüm. Bazen çok kötü hissediyorum ve kendime zarar vermek istiyorum içimdeki bastırabilsemde son zamanlar kendimi ciddi manada son anda ''ne yapıyorum ben'' diyerek durdurdum. ''Yalnızlık'' normal diyeceksiniz ama geçen yazda yalnızdım. Doğum günümü ailem kutlamamıştı. Dışarı çıkmıyordum çünkü arkadaşım yoktu. Ve şimdi yine aynısı ve ben aynısı olmasını istemiyorum delirir gibi oluyorum bende diğerleri gibi eğlenmek anı biriktirmek istiyorum istediğim çok basit şeyler. Basit şeylerle mutlu olabilen biriyim ama artık olamıyorum. Kendi kendime ''sen iyisin'' diye kandırıyorum ama her geçen gün dibe battığımında farkındayım.
Hayattan çok sıkıldım. Kendime zarar verme eğilimim arttı?
Güncellemeler
+1 yıl
simdiden yazanlara teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Psikoloğa git. Buradaki kimse sana çok yardımcı olamaz
Kendi maddi gelirim yok maalesef. Aileme bunu söylesem ''Neyin var senin? Abartma.'' derler ama yaşadığım şyleri içimde yaşadığım şeyleri hiç bilmiyorlar.. İnanın kendi hayatımı biraz olsun kurabilmis olsaydım psikolojik destek alırdım
Sorunlar kalıcı değil. Zamanla ya azalıyorlar, ya yok oluyorlar ya da sen daha iyi baş edecek şekilde olgunlasiyorsun. Bir sonu olduğunu bil mutlaka
Çok haklısınız size katılıyorum bir sonu var ama ne zaman? Her geçen gün gerçekten acılarımın arttığını hissedip bunu bastırmaya çalışmak çok zor. İçimi dökebileceğim ya da herhangi bir gün öylesine buluş bir kahve içebileceğim kimsenin olmaması cok sıkıyor. Geçen sene bunu yaşamıştım kimsem yoktu ama katlanabiliyordum çünkü bir sonu vardı farkındaydım ama bu senede aynı şeyleri yaşıyorum ve artık her şey katlanılmaz geliyor.. Bazen ataklarım geliyor kendimi öldüresim geliyor kendimi acayip zor tutuyorum ve bu ataklar geçtikten sonra ''Ben neden öyle düşündüm? İyi ki yapmamışım'' diyorum ama çok geçmeden yine aynı şey oluyor. Bunu aileme anlatsam abarttığımı ve hiç bir şeyim olmadığını söylerler. Oysaki akşama kadar odamda duruyor olmam onlar için problem değil...
Tek başına çık. Ben de olduğum şehre yeni taşındım aylarca tek başına çıktım çünkü insanlara zor alışıyorum. Spor salonuna yazıldım, hobi kurslarına kaydoldum. günübirlik gezilere etkinliklere katıldım. Fazla arkadaşım yok iki kişiyle tanıştım ama yeterli. Onlar gelmese bile tek başıma da çıkıyorum. Sevgilin olsa düzgün bir sevgili hayatın güzelleşir
onla gelmedin ki onsuz da yaşayamayasın, iyi düşünmeye çalış, insanlar gelip geçici.
Seni anliyoeum fakat cok yanlis dusunuyosun
Nasıl yani
Hep baskasiin uzerine hayatini insa edersen onlar. yokken de boyle bosluga dusmen normal. Sen bi bireysin kimseye ihtiyacin yok. Buna once inan sonra dene daha sonra hayattan zevk almaya bak. Ailen icinde duymamazliktan gel bi anne ve babanin evladi icin kotu olabilecegini dusunemiyoeum elbette vardir ama istosnalar kaideyi bozmaz.
Doğru diyorsunuz zaten kimsenin üzerine inşa etmedim.. Sadece ondan baska arkadasım yoktu edinmemistim onunla beraber güzel vakitler geciriyorduk ama o gitti. Gidincede haliyle kimsem kalmadı. Geçen seneki ben olsaydım hiç umursamazdım ve zaten yaşadım ve aynı şekilde umursamadım. Ama o kadar kötü, sıkıcı bir yaz geçirdim ki evde delirecektim resmen. Bu yazda aynı şeyleri yaşamak ve çok güvendiğim birinden kazık yemek beni çok kötü hissettiriyor. En sonunda ''tamam takma kafaya her şey gececek'' diyorum ama olmuyor işte galiba siz beni yanlış anladınız benim tam olarak içimi dökebileceğim hiç kimsem yok. Gerçek manada, lafın gelişi değil.
Yok cok iyi anladim. İyi yonden bak olaylara. İyi yeri yok deme herseyin bi tezati vardir. Kendin mutlu olmayi dene debemekten zarar gelmez. Ve bu surec kalici degil zamanla anlayacaksin ve ulan diceksin sacma sapan seyler icin girdigim pisikolojiye bak. Sana acik cek istedigin zaman yazabilirsin soz dinlerim aklimin yettigince cevap vermeye calisirim.
Çok teşekkür ederim<3 Psikolojim dahada bozulmasın diye kendimle iyice vakit geçiriyorum mutlu edecek şeyler yapmaya çalışıyorum :) Yarın spora başlayacağım evde kendi çapımda...
Once su kafayi duzeltmeye calis. Hala. olumsuz konusuyosun simdi ne gibi diyeceksin. kendi capimda ne demek sen cok iyi yurekli duygusal bi insansin. Bu durum senin guclu olmani baskiliyo. Psikolojinde bozulmayacak merak etme bu gunden itibaren giderek yukselecek nerden biliyorum cunkuninsanin fitratinda bu var Allah korusun sevdigimiz biri vefat ettiginde bile. en dip nokta odur ondan sonra yukselise gecer. Deprem. olur herkes terkeder orayi korkar fakat zamanla gecer normale doner yani bugun zaten basliyosun normale donmeye
Çok erken pes esiyorsun.
Ben de aynı durumdayım yazarsan dertleşebiliriz
İşin zor ama takma