Hayattan çok sıkıldım. Kendime zarar verme eğilimim arttı?

Çok yakın bir zamanda en çok güvendiğim ''kardeş'' dediğim birinden kazık yedim. Zaten ondan başka kimsem yoktu.. O gidince yalnız kaldım. Sanalda bile arkadaş edinemiyorum.. Ailemle sürekli sorunlarım var. Annem çok sert ve kırıcı konuşuyor ''Yalnız kalmayı hak ediyorsun.'' diyor. Babamda sürekli tersliyor... Hayatta tutunmak için bir dal bulmaya çalışıyorum ama günden güne kendimi daha kötü hissediyorum. O kadar kimsesizim ki kızlarsoruyara yazacak kadar kötüyüm. Bazen çok kötü hissediyorum ve kendime zarar vermek istiyorum içimdeki bastırabilsemde son zamanlar kendimi ciddi manada son anda ''ne yapıyorum ben'' diyerek durdurdum. ''Yalnızlık'' normal diyeceksiniz ama geçen yazda yalnızdım. Doğum günümü ailem kutlamamıştı. Dışarı çıkmıyordum çünkü arkadaşım yoktu. Ve şimdi yine aynısı ve ben aynısı olmasını istemiyorum delirir gibi oluyorum bende diğerleri gibi eğlenmek anı biriktirmek istiyorum istediğim çok basit şeyler. Basit şeylerle mutlu olabilen biriyim ama artık olamıyorum. Kendi kendime ''sen iyisin'' diye kandırıyorum ama her geçen gün dibe battığımında farkındayım.

Güncellemeler
+1 yıl
simdiden yazanlara teşekkürler.
Hayattan çok sıkıldım. Kendime zarar verme eğilimim arttı?
Cevapla