Bazıları herseyini sosyal medyada paylaşıyor siz sever misiniz böyle şeyleri ben şahsen etiket olmayı sevmem o yüzden gizli tutarım.

Bazıları herseyini sosyal medyada paylaşıyor siz sever misiniz böyle şeyleri ben şahsen etiket olmayı sevmem o yüzden gizli tutarım.

Gizlilik güzeldir.
Yok tanışma, görüşme yıldönümleri, bebeğin dünyaya geliş günü gibi detaylara ne lüzum var, yani bize ne bunlardan?
Çocukça bile diyemiyorum şu yapılanlara, yahu çocuk yapmaz bunu.
Bana göre gizli olan değerlidir, her şeyi sosyal medyada paylaşanlar değil.
Tabii ki hayatımdaki kişiyi bilir herkes lakin uluorta da her şeyi paylaşmam, gizli olan değerli derken, bunu kastetmek istemiştim.
Çok haklısın yine 👏
Gereksiz ve biraz görgüsüzce olduğunu düşünüyorum st olarak hani yine beraber fotoğraf paylaşılabilir öne çıkanlara konulabilir ama tanışma tarihine kadar her şeyi biyografiye yazmak biraz itici orada okunan üniversiteler veya meslek yazması gerektiğini düşünüyorum ama tabiki kişinin tercihine kalmış bişey
İllüzyonlar dünyasında yaşadıklarına inanıyorum.. herkes yaşamak istediği hayatı.. başkalarına göstermek istediği şeyi.. mış gibi.. yaparak. olduğundan farklı bir şekilde gösterme derdinde..
Elbette ama bu görseldeki gibi değil. Sadece birisi umut edip yazmasın, boşa teklif etmesin kendini tanıtmaya çalışmasın diye belirtilmesi normal
Cevap
15Cevap
Hayır reklamını yapmam tabi ki de ama gizlemem de yani biri sorarsa sevgilin var mı diye evet sevgilim var derim sadece
Herkes duyabilir, sorun yok. Görseldeki gibi değilse bile ilişkim olduğunu bilsinler.
Ya bunlar çok baydı ve eskidi cidden 20-18 yaşlarındaki kızların bu hayatta tek amacının evlilik olup ve bununla yetinip hemen Instagramlarına tarihleri yazmaları çok güzel bir durum değil. Ha şöyle bir durumda olabilir kariyerini yazmayı ben tercih ederim ama böyle detaylı yazmam ya da hiç yazmayadabilirim
Valla evlendim soyadım bile hala aynı millet mor bilsin benim ilişkimide düğün tarihimi nişanlılık tarihimi dünyaya ne gibi bir yararı olacak
Hayır gerek yok. Instagram falan kullanmıyorum zaten.
Onlar bilse ne olacak sanki gösterişe gerek yok, duyurmam
Görseldeki gibi olması görgüsüzlük yahu 😄 daha çok kısa öz bişi olsa yeter
Özellikle bir şey yapmam ama canım istedikçe paylaşır tadını çıkarırım.
gizlemem gizleyenden de uzaklasırım ama bioya bi sey de yazmam sadece story atarım o kadar
İlişkim olduğu bilinir fotograflardan. Böyle biyografi yazmasamda. Gizlemem yani
Böyle saçma sapan duyurmam ama ciddi adımlar atmaya başladığımda fotoğraf vs. paylaşırım zaten
Sosyal medya kullanmıyorum kullansa idim de bu tür şeyler gereksiz bence
Duyurmam. Mesela yıllardır instagramda paylaşım yapmıyorum üşeniyorum yüklemeye.
Akşam ne yediğimi bile duyuruyorum bununla hic uğraşamam
Böyle yazanlar var mı harbi bu ne rezillik 🤢
Bu gösterişten ötesi değil, gereksiz. Ama saklama gibi bi durumda olmamalı soran herkese çekinmeden söylenmeli. Karşılıklı story atılır öne çıkan yapılır ama yaşadığın her anın tarihini atmak nedir
Bu kadar yazmaya gerek yok ama saklamayan duyuran bir adam lazım bana. Umarım böyle birine denk gelirim en kısa zamanda ah aşk bul beni artık
Eğer gerçekten ciddi bir ilişkiyse yani aileler tanışmış ve evlilik yolunda ilerleniyorsa duyurulur. Ama her sevgili olduğun insanı duyurursan bu pek hoş değil.
Davullu zurnalı tellak tutarım. hahahahahaha 😂 Beni bayıyor bunlar.
*tellal. Nalet klavye
Keşke ilk bakışmanın tarihinide atsaydı böyle tam olmamış
İlişkilerimi başkalarına duyurma ihtiyacı duymam
Hajajwjwjwj görsele koptum 😃😃
Bende 😂
Rahat takılıyor düşman çatlatıyolar işte 😃
An an yazmis , çok saçma geliyor bana
Gizli tutmaya özen gösteririm bende
Enteresan Bi kafa
Duyurmam SM kullanmıyorum
Gizli tutmak her zaman iyidir, sakınmak gerekir diye düşünüyorum. Şahsen ben böyle yapıyorum.
Üni/bölüm dahası yok olmaz da zaten
Herkesin herşeyi bilmesine gerek yok
görüşmeyi öpüşme diye okudum sori
Seviyorsun galiba
Maşallah her an yazılmış
Gerek yok.
Okurken utandım
Yookk
Duyurmam
Hayır
Gerek duymuyorum.
Bana ters
Hiç gerek yok ki
Kesinlikle
Duyurmam
Gerek var mı
pek duyurmayı sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?