Güncellemeler
+1 yıl
@CptSimonRiley den esinlendim
Sıcak ve samimi insanları seviyorum tabi ki de soğuk kişiler bana egoist ve itici geliyor ama tanımadığım için soğuk olmaları normal tabi tanımama rağmen öyle olmaları kötü gelir
Cevap
9Cevap
Soğuk biriyim o yüzden odun olduğum rivayet edilir.
Sen şimdi sıcak ve samimilere asil değillermi dedin
Genelde civiklar
Ağır ve soğukkanlı insanları.
Soğukkanlı insanları severim
İkisinin ortası diyelim...
Pek insan canlisi degilim
samimi.
Sıcak insanlar
Sicak kardeş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?