Dışarıdan soğuk göründüğümü ama aslında çok samimi olduğumu söylerler. Bu cümleleri çoğu insan benim gibi duyuyordur herhalde.😂

Dışarıdan soğuk göründüğümü ama aslında çok samimi olduğumu söylerler. Bu cümleleri çoğu insan benim gibi duyuyordur herhalde.😂

İnsandan insana değişim gösteriyorum. Bazen kafa dengi olur karşımdaki sohbet akar gider ve zamanla da değer artar o zaman çok farklı bir yanımı görür ancak çabucak herkese de sıcak kanlı olunmaz diye düşünüyorum
Çok soğuk sayılmam güleryüzlu sempatik olduğum için ilk görüşte bile herkes sever ama bu sıcakkanlı oluşumu sanırım beyler farklı yorumluyor kendince bazen...😉
Samimi bulduğum insanlara samimiyimdir.
Dışarıdan hep soğuk bulurlar ama hak ettikleri de bu sanırım.
Sıcakkanlıyım ben ama herkes göstermiyorum. 😃
Kişiye göre mi? 😂
Cevap
23Cevap
Sıcakkanlı , samimi Doğal içinden geldiği gibi hareket eden birisiyim
Hemen sıcak ve samimi olamam. Tanıyana kadar soğuk ve mesafeli davranırım, elimde değil.
Aslında kolay iletişim kurarım ama herkes çok sertsin diyor.
Değişiyor duruma, moduma göre. Bazen neşe saçar her gördüğüme tebessüm ederim. Bazen kafamı kaldırmaz, bişiler dinlerim ve ciddi takılırım. Bazen de ikisi arasındaki dengeyi kurarım. Genelde tanımadıklarıma mesafeli, tanıdıklarıma sempatikim
Tanımadığımız insanlara gösterdiğimiz samimiyet bizden alır götürür; soğukluk ise yol kat edene kadar bize kazanç sağlar. Samimiyet, karşınızdakinin sizi kullanmasının önünü açar.
Hayatıma dahil etmediğim, sadece tanıdığım insanlara karşı içten ama mesafeliyimdir. Hiç sohbetim olmayan insanlara soğuk ve mesafeliyim.
Tanımadığım insanlara karşı soğuk görünen brisiyim ama tanıdığım insanlara karşı oldukça sıcak kanlıyım.
sevdiğim insanlara karşı samimi ve sıcakken sevmediğim veya tanımadığıma soğuk oluyorum. kişiye göre değişiyor.
En başta mesafeli davranırım, biraz tanıdıktan sonra eğer samimi olunabilecek birisi ise o zaman daha sıcakkanlı davranmaya başlarım.
Her zaman samimi sıcakkanlı birisyimdir, asla soğuk davranmam 😊
Kişiye göre değişiyor bir kişiyi sevdiysem yakın davranırım sevemediysem soğuk davranırım
Kaynaşırım hemen. Hoşlanmamışsa ya da hoşlanmamışsam da söylerim
Çocuklar beni çok sever. Diğerlerini önemsemiyorum. Muhtemelen soğuk olduğumu düşünüyorlardır. :))
Samimş ve soguk olcagım insanı seçerşm öyle davranırım.
gerekene soğuk gerekene sıcak ama genellikle sıcak
Kafam canım ruh halim nasıl istiyorsa o şekildeyim.
Soğuk bir yapım var ama yakın olduklarım bunu tecrübe etmiyor..
samimi sıcakkanlıyımdır genelde
Karşımdaki kişiye göre değişiyor
Bilmem kendi benliğimde kendimi arıyorum
Mesafeli soğuk
Kişisine göre değişir
Yerine ve kişisine göre değişir.
Senin tabirinle aynıyım.
Genelde mesafeli, sadece sevdiklerime sıcak.
Genede samimi sıcakkanlıyımdır yapı geregı
Sevdiklerime karşı sıcakkanlı
Sıcakkanlıyım
Ama sanaldan daha çok samimiyim
Kişiye göre değişiyor.
mesafeliyim
Başta soğuk asabi isindikca sıcakkanlıyim
No Frost.
Mesefali
İnsanına göre değişir
Soguk ve mesafeli
Mesafeli ve soğukkanlıyım
Terazi burcuyum
Adamına göre muamele yaparım.
Çok mesafeliyim
Mesafeli ve soğuk
Soğuk
Kişiden kişiye değişir
Sıcak kanlıyimn
İnsan sevmem
Samimiyimmmm
Mesafeli soğuk
Soğuğum genelde
Kolay kolay isinamam
İnsanına göre değişir.
Duruma göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?