"Oysa sessiz biriydim. Tabi kendinize benzeyen birini bulduğunuz zaman kelimeler ağzınızdan sel gibi taşıyor..." Amok Koşucusu - S. Zweig, 25. syf



Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla. 8. Syf
İnsanların bana nasıl yaklaştığına bağlı, genellikle sıcak ve samimiyim ama içimin ısınmadığı kişilere karşı soğuk ve mesafeli davranıyorum.
Hâlâ çabucak sıcak davranıp samimi olanlardanım ve sevdiklerim benim canımı yaksada yiksada güvenimi sarssalarda insanlara olan sıcakkanlılığım samimiyetim devam ediyor
Dışarıdan fazla soğuk gözüktüğümü söylerler. Ancak sevdiklerimin yanındayken çok eğlenceli olduğumu da eklerler. Ancak genelde ne soğuk ne de yakınımdır. Altın orta diyebilirim.
Önce mesafeliyim soğuk davranmaktan ziyade alışık olmadığım bir ortamda fazlasıyla ciddileşiyorum ama samimileştikçe en iyi arkadaşları sırdaşları bile olurum
Cevap
11Cevap
Karşımdaki kişiden aldığım izlenime göre bazen çok mesafeli bazen sıcakkanlı oluyorum
İlk zamanlarda olması gerektiği gibi soğuk ve mesafeli davranıyorum. İlerleyen zamanlarda da kendime yakın hissettikçe samimiyeti ilerletiyorum.
Tanımadığım insanlara karşı soğuk ve mesafeliyim, tanıdıklarıma ise tam tersi...
En doğrusu
Karşındaki kişiye göre değişiyor ve genelde samimi sicakkanliyim.
Karşımdaki kişinin yaklaşımına bağlı bu durum. Ona göre davranıyorum
Bu karşıdaki insanların beni nekadar hakkettiği ile alakalı bir durum.
Eskiden samimi olurdum herkesle sıcakkanlıydım
Şimdi ise bugün tanışdığım birisi ile değişdiğimi fark ettim. Gereksiz samimiliği gereksiz buluyorum artık
Ben önce gizlemlemeyi ve tanimayi tercih ediyorum ama tabi enerjiye de bagli ama bazen bazi insanlarla sanki cok uzun zamandir tanisiyormus hissi oluşuyor ozamanda kendiliginden yakin oluyosub
"insanları sevmiyiyorum"cümlesini benden başka kullananlar da varmış❤sessiz sakin ama kafa dengim olunca bülbül oluyorum..
Nickim blablaci olabilir ama mesafeli bir insanimdir
Sıcak davranırım ama samimiyet kuramam. Samimiyet kurmam zordur.
Samimi olmam, bir süre geçip tanımam gerek. Onda bile çok sulu cıvıyan birisi değilim.
Genelde sıcak kanlı olduğum söylenir.
kişiye göre değişirim ben ya. Ama herkese mesafeliyimdir.
Soğuk ve mesafeli olduğumu sanmıyorum bence insanlarla kolay iletişim kurabiliyorum.
Karşımdaki kişiye bağlı. Kanım ısındıysa çok şekerimdir. Sevmediysem buz.
Herkese karşı sıcak olamam ama sıcakkanlıyımdır genel olarak samimiyimdir
Ay ben garibim ya sjjdjd kişiye göre muamele yapıyorum artık. Hal ve hareketlerine bakarım ve beğenirsem samimi davranırım
İlk baş soğuk nevaleyimdir ama eğer seversem o kişiyi samimiyetimi esirgemem
Mesafe her zaman iyidir kimseyi tepeye çıkarmaz.
Genelde soğuk davranırım.
Ama normal arkadaşlıkta muhabbeti güzel birisin değil mi:)
@adınıkoyamadımm idare eder işte.
Ben herkesle samimi olamıyorum sadece gerçekten okisiyi samimi sıcak bulursam öyle olurum oda zamanla hemende olmaz
Şöyle diyim. Kedi sever, insan savarım.
Kişiye göre değişir herşey bende
Soğuk, mesafeli davranırım.
soğuk mesafeli çünkü kimle samimi olduysam darbe yedim
Ben soğuk davranmam ama bundan sonra mesaheli olmayı tercih edeceğim.
Ilk başta soğuk davranırım gözlemlerim kişiliğini seversem ben yaklaşırım zaten.
Kişiden kişiye göre değişir sevdiğim insanlara samimiyim fazlasıyla
Karşındaki insanın hal ve hareketlerinden az buçukta olsa anlarsın neyin ne oldugunu
Adamına göre değişir kfkfkfk
İnsan sevmiyorum, kendimde dahil. 😒
Zamanla alışan, alıştıkça açılanlardanım..
Sıcak samimiyim her zaman.
Kişiye göre değişenlerdenim...
Eskiden samimiydim artık mesafemi koruyorum.
Soğuk ve mesafeliyim.
Soğuk görünüp samimi olanlardanım
Kişiden kişiye değişir
Karşımdaki kişiye göre değişir bence
Tadında olan samimiyet her zaman iyidir
Kişiden kişiye değişiyo ama genelde samimiyimdir.
Sevdiklerime karşı çok sıcakkanlıyımdır.
Soğuk mesafeli olanlardanım
Mesafeli davranırım, tabi bu karşıdakine de bağlı
sıcakkanlı biriyim ama hemen samimi olamıyorum
Birini tanıyorsam samimiyim
Insanlara soğuk mesafeli olanım.
Adamina göre muamele.
herkese göre değişiyor bu durum..
Duruma gore, normalde cekingen biriyim.
Prensip olarak insan sevmiyorum..
karşımdaki kişiye göre değişiyor.
Sıcak kısa zamanda muhabbet
Yerine göre kişiye göre tavrım değişebiliyor
soğuk. duvarlarım var
Sıcakkanlı samimi
Seviyorum ama güvenmiyorum
Mesafeli ve soğuk
Genelde soğuk
Ilk mesafeli.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?